Ataric Geplaatst: 19 juni 2019 Auteur Geplaatst: 19 juni 2019 @ceesv ja zit wat in, zo dacht ik ook wel, alleen dat kantelen had ik zelf nog niet bedacht... thanx TOROIDAL T90, 1 TB SSD 8 x Inverto Black Pro Octo LNB 8, OpenPLi 7.0 0.8w, 7.0e, 9.0e, 13.0e, 16.0e, 19.2e, 23.5e, 28.2e, 38.0e Mutant HD51 2 x AVL6211, MaxDigital XP1000
MrDish Geplaatst: 19 juni 2019 Geplaatst: 19 juni 2019 19 uur geleden zei Sprietje: Moeten die satellieten dan nog geïnstalleerd worden? Ik dacht dat die er al hingen want andere mensen hebben al lang ontvangst. Het zal wel een schotel installateur zijn. wat flauw.
Frans B Geplaatst: 19 juni 2019 Geplaatst: 19 juni 2019 Vond ik ook. Er wordt in het algemeen over een satelliet gesproken (de antenne dus). Een schotel kan je op tafel zetten en je eten opscheppen......Of : kop en schotel. Dus een satelliet schotel met LNB wordt dan bedoelt.....enz System Administrator (niet van deze site)
Tonskidutch Geplaatst: 29 juni 2019 Geplaatst: 29 juni 2019 Op 18-6-2019 om 20:00 zei Ataric: ik heb ook even gevraagd bij de lokale turk om een tegelvoet van 60mm doorsnede te bestellen, is een schappelijke kerel en ik denk wel dat dit dan goed gaat komen, dan kan ik dat apparaat op iedere plek plaatsen waar ik wil... 60 x 60 centimeter tegels en 60 mm diameter van de mast ik dacht eerder al te hebben gereageerd, dat is niet zo sorry, soms denk je het maar had dat dan moeten schrijven daar veel dezelfde vragen en topics geplaatst worden in ieder geval is een tegelvoet voor je schotel antenne op internet heel snel gevonden en heel betaalbaar met het grote voordeel dat je aan de hand van de dishpointer informatie per satelliet positie behoorlijk snel een plek op je plat dak kunt vinden voor de optimale ontvangst je kunt hem zelfs nagenoeg compleet vooraf uitrichten en dan naar de dak locatie brengen en fine tunen qua gewichten en dak belastingen hoef je geen extra zorgen te hebben de tegelvoet heeft altijd de voorkeur t.o.v. een mastbeugel aan de metselwerk gevel bovenrand The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Sprietje Geplaatst: 29 juni 2019 Geplaatst: 29 juni 2019 44 minuten geleden zei Tonskidutch: 60 x 60 centimeter tegels en 60 mm diameter van de mast Knap als jij een tegelvoet kunt kopen voor 4 tegels van 60x60cm.
Tonskidutch Geplaatst: 29 juni 2019 Geplaatst: 29 juni 2019 ja knappe kop hè 30x30 tegels en dus 60x60 cm tegelvoet maar we begrijpen de strekking van het betoog overigens een 2x2 meter hebben we ook op sat4all gezien The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen