bellejt Geplaatst: 20 juni 2019 Geplaatst: 20 juni 2019 In mijn ander topicje geen antwoord meer maar is eigenlijk een nieuwe vraag: nog ff inpîkken met een extra vraagje over lnb's.Welke is nou eigenlijk de beste op de aangeraden gibertini schotel 100 cm of zijn er nog betere ? Inverto Quad Black Premium IDLB-QUDL40 0,2 dB Inverto Quad universal Premium LNB IDLP-QDL410-PREMU-OPN Ook mss welke kabel tussen de switch en de LNB of is dit niet zo kritisch ? De kabel tussen switch en box ( 4 aderig) ligt er al en voldoet goed.Of mss de 10 meter die ik hier nog over heb strippen zodat ze enkele kabels worden en herbruiken. Wil deze keer alles degelijk en van het beste uitvoeren en mag wel wat kosten. Kan ik alles bestellen bij de juiste winkel en de schotels herindelen en de nieuwe als hoofd houden naar de toekomstige 4K installatie.Thx in advance Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Ventura Geplaatst: 20 juni 2019 Geplaatst: 20 juni 2019 (aangepast) Verkeerde post. 20 juni 2019 aangepast door Ventura
bellejt Geplaatst: 22 juni 2019 Auteur Geplaatst: 22 juni 2019 of zijn de ultra nog beter en passen die op de rail naast elkaar ? Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Ventura Geplaatst: 22 juni 2019 Geplaatst: 22 juni 2019 De nieuwe lnb's. Zijn die voor de astra 1, 2, 3 en hotbird?
bellejt Geplaatst: 22 juni 2019 Auteur Geplaatst: 22 juni 2019 yep. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen