Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

deze ondersteund alleen Conax maar kan misschien via CI+ module wel werken met de CD module, maar denk dat er kenners zijn op dit forum dat meer kunnen vertellen daarover of dat lukt.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst: (aangepast)

Hallo.

Je kunt met de Technisat technistar s3 de CD zenders ontvangen door een CI module van Canal Digitaal te gebruiken.

canal_digitaal_ci_module.jpg

aangepast door HG5812
  • Moderator
Geplaatst:

Zijn de Canaldigitaal zenders op Astra 3 in de zenderlijst aanwezig en is de Astra 3 satelliet te ontvangen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik zie helemaal niets van cd. Heb al meerdere malen zenders laten zoeken maar zie alleen maar vrije zenders. Bij mijn vorige ontvanger , de 801 geloof ik, kon ik nog cd kiezen

Geplaatst:

Is een volautomatische schotel.

Als ik bv ZDF is kijk dan is de schotelinstelling:

Astra 19.2e

Transponderfreq. 11362

Polarisatie horizontaal 

Band lowband

Baudrste 22000

Modulatie 8psk dvb-s2

Fec waarde 2/3

Geplaatst:

Ja maar de Astra 19,2 is toch niet de Astra 23,5 waar Canal Digitaal op zit.
Je zult de schotel op de Astra 23,5 moeten uitrichten.

Welke automatische schotel is het er waar zit je op dit moment?

Geplaatst:

Een te zwak signaal kan het niet zijn in Nederland maar ja, je zult de zenders van Canal Digitaal nooit vinden als je de schotel op de Astra 19,2 hebt uitgericht. Je zult hem toch echt eerst op de Astra 23,5 moeten uitrichten.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...