MrDish Geplaatst: 23 juni 2019 Geplaatst: 23 juni 2019 hoe heet deze houder en welke lnb hoort hier in. Mvg
sabtriple Geplaatst: 23 juni 2019 Geplaatst: 23 juni 2019 dat is een feed houder. daar hourd een bybehorende feed by .daar hoort een magnetische polaroter op en dan de lnb 1x formuler f1 1x formuler s 4k tubo uhd 1x azbox elite 1x SANGEAN WFT3 FUSION 600 FM/DAB+/internet.
MrDish Geplaatst: 23 juni 2019 Auteur Geplaatst: 23 juni 2019 57 minuten geleden zei sabtriple: dat is een feed houder. daar hourd een bybehorende feed by .daar hoort een magnetische polaroter op en dan de lnb kunnen jullie mij via afbeeldngen / foto`s laten zien wat ik dan nodig heb ,kan ik dat opzoeken en kopen. Mvg
trust Geplaatst: 23 juni 2019 Geplaatst: 23 juni 2019 1 uur geleden zei sabtriple: dat is een feed houder. daar hourd een bybehorende feed by .daar hoort een magnetische polaroter op en dan de lnb Die ook nog 2 x ingezaagd is zodat er een lnb ( met 22 mm hals ? ) van onder ingeschoven kan worden . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
satkijker Geplaatst: 24 juni 2019 Geplaatst: 24 juni 2019 (aangepast) Zoek eens op Google naar deze lnb. Golden Interstar Universal GI-209P PlatinumX Single LNB 24 juni 2019 aangepast door ceesv reclame voor winkel verwijderd. Van horen zeggen of zelf uitgeprobeerd?
Sprietje Geplaatst: 24 juni 2019 Geplaatst: 24 juni 2019 (aangepast) Beste MrDish @sabtriple bedoeld dit: De buitendiameter van de golfpijp is 25mm, zie bijlage 24 juni 2019 aangepast door Sprietje
MrDish Geplaatst: 24 juni 2019 Auteur Geplaatst: 24 juni 2019 zie veel Ku band prime-focus lnb`s. zijn ze allemaal compatible voor zo`n schotel ongeacht de grootte van de schotel. of het nu een 1.00 is of een 2.40 is ,of heeft het ook met de diepte / f/d te maken. tips zijn welkom. Mvg
Sprietje Geplaatst: 24 juni 2019 Geplaatst: 24 juni 2019 Een lnb met aangebouwde feedhorn, een lnbf, zijn voor gebruik van schotels tot 1,5 meter. Vanaf deze maat kun je beter losse feedhorns gebruiken. Hoe meer scalarringen een feedhorn heeft, hoe nauwkeuriger de schotel afgetast wordt. Vanaf dit formaat geldt ook niet meer de afspraak dat offsetschotels een f/D-verhouding moeten hebben van 0,6 om een ratjetoe van lnbf's te voorkomen met allemaal verschillende kijkhoeken zoals dat bij primefocus schotels wel het geval is. Daar kun je dan ook niet zonder een verstelbare feedhorn. Voor schotels met een f/D-verhouding van 0,6 kun je geen verstelbare feedhorn maken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen