Gast Retrofan Geplaatst: 4 juli 2019 Geplaatst: 4 juli 2019 Hoi, Ik heb een probleempje met OpenATV 6.x. In de instellingen heb ik aangegeven dat afgeronde opname timers automatisch verwijderd moeten worden na 1 dag. Echter, dit doet OpenATV niet. Heeft iemand dit werkend? Dit is in te stellen onder "Recording settings". Alvast bedankt!
Tripleboy Geplaatst: 4 juli 2019 Geplaatst: 4 juli 2019 Heeft hier ook nooit gewerkt, na nogal wat problemen met OPENATV de laatste weken ben ik over op PurE2, tot op heden bevalt het stukken beter, en heeft alles aan boord, ook goede softcams. GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Gast Retrofan Geplaatst: 6 juli 2019 Geplaatst: 6 juli 2019 (aangepast) Bedankt voor je reactie Tripleboy! Heeft iemand anders het wel werkend gekregen? Ben benieuwd. 6 juli 2019 aangepast door Retrofan
Gast Retrofan Geplaatst: 16 juli 2019 Geplaatst: 16 juli 2019 OpenPLI had er destijds ook last van, maar daar is het gefixt. Kan ik ook een bestandje ergens in de image van OpenATV aanpassen zodat het daar ook gelijk aangepast is? https://forums.openpli.org/topic/44920-timer-gelijk-verwijderen-wanneer-deze-afgelopen-is/
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen