Tonskidutch Geplaatst: 31 juli 2019 Auteur Geplaatst: 31 juli 2019 Misschien dat je telefoon sim aan z'n limiet was? Of dat jou telefoon een probleem heeft mte twee simmetjes? Maar ik kan er niet over klagen een gratis Gieg is toch heel handig voor onderweg zoals de buienalarm app heel precies qua aanduidingen en alarm! Coles Corner Richard Hawley
Tonskidutch Geplaatst: 1 augustus 2019 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2019 beste @marcow ik had een foutje in de dataverbruik instellingen staan waardoor sim2 werd gebruikt (die voor telefoon) de melding kwam heden ochtend dat ik aan de limiet gekomen was en daarom heb het nog eens gecontroleerd op mijn xs4all kun je het verbruik per maand bekijken en ook per dag daar zag ik dat die kaart ook voor telefoneren gebruikt kan worden, daar staat ook het mobiel nummer bij dus, wist ik niet eens maar dat werkt dus ook gewoon nu is er bij de android telefoon ook een instelling voor dataroaming en daar kan een limiet worden ingesteld, die kan je telefoon gebruik dus beperken zoals dat bij jouw blijkbaar is gebeurd. dat moet je misschien eens controleren over juli was mijn mobiel internet verbruik overigens maar 48MByte Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen