Ga naar inhoud


F1 dit weekeinde in Silverstone


Sprietje

Aanbevolen berichten

goed dat het vettel was want anders had de driver  een zwarte vlag gehad.Moedwillig een concurent van de baan rijden.Zelfs een rookie heeft meer verstand.In indycar stond hij een weekje te voet. Kost Max wel zijn 2de plaats en een aantal punten voor het kampioenschap.Belachelijke straf voor 10 seconden terwijl hij toch als laatste zal eindigen.Maar is een Ferrari hé.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik meende te kunnen zien dat Vettel zich verremde.

Voordat hij Max raakte kwamen er al grote rookwolken van zijn banden en remmen.

 

Racen op het  scherpst van de snede!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij remde wel maar duidelijk veel te laat. Als Max er niet voor had gelegen was hij met die snelheid uit de bocht gevlogen. Een enorme fout, zo eentje als je ook op de snelweg ziet met bepaalde Duitse auto's, veel te hard voor wat kan en niet goed genoeg opletten hoe de situatie is. Opzet lijkt me sterk, hij had er alleen maar mee te verliezen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hij heeft ook behoorlijk verloren, geen punten gescored deze wedstrijd!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond dat Vettel het prima deed.

Hij zorgt er tenminste voor dat de wedstrijd niet gaat vervelen.

 

@Vettel: ga zo door en de volgende keer nog harder tegen Verstappen aanbotsen graag...😁😁😍

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

dat houdt hij niet lang vol. Als je voor elke botsing 2 punten op je licentie krijgt sta je op een gegeven moment naast de kant. En ik denk dat Ferrari ook moeilijk gaat doen als je er een botsauto van maakt :)

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

juist, ik ben maar wat anders gaan kijken toen dat incident gebeurd was

 

niet dat ik de grootste Max Verstappen fan ben, maar de uitslag stond toen voor 123 vast en dat had anders kunnen zijn

dus het is er niet spannender op geworden

20 minuten geleden zei Drs. IJzerbout:

Hij zorgt er tenminste voor dat de wedstrijd niet gaat vervelen.

Vettel is de Dunnbrettbohrer die ons gaat vervelen... presteer eens iets man

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Tonskidutch:

juist, ik ben maar wat anders gaan kijken toen dat incident gebeurd was

 

niet dat ik de grootste Max Verstappen fan ben, maar de uitslag stond toen voor 123 vast en dat had anders kunnen zijn

dus het is er niet spannender op geworden

Vettel is de Dunnbrettbohrer die ons gaat vervelen... presteer eens iets man

Een beetje respect voor een 4 voudig wereldkampioen moet toch wel kunnen, ook van onze Board God.

 

Met de huidige Ferrari kan Vettel niets, deze wagen raakt zijn achilleshiel. Losse onvoorspelbare achterkant is funest voor Vettel. Is ook niet te fixen binnen het concept van de huidige auto. Dr zal grote spanning binnen het team zijn/ontstaan. Vroegtijdijg vertrek sluit ik niet uit, terwijl Ferrari de Grote Droom van Vettel was, hij is veel meer betrokken bij de historie van het motorracen dan meniggeen denkt.

 

Dit in grote tegenstelling tot een hoop lieden hier. Kunnen jullie niet lekker terug naar jullie voetbal met Ajax en lekker bier zuipen en dom lullen?

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

of Vettel zich stoort aan mijn commentaar?

hij heeft een slechte deal met Ferrari, dat klopt, maar de races die ik tot nog toe gezien heb dit en afgelopen seizoen maakt hij toch best wel veel fouten

ook door z'n verbetenheid

 

bovendien is mijn reactie op drs IJzerbout heel genuanceerd en valt niet onder dom lullen, wat overigens niet verboden is

;)

 

 

 

 

 

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...