Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mense , 

sinds kort heb ik een Antenne TV van TV Vlaanderen aangekocht en ben super tevreden!

Alleen jammer dat je niets kunt opnemen naar een usb hoewel je er een USB poortje voor hebt en de opneem optie er ook is.

Nu op internet heb ik wat gezocht en tis blijkbaar softwarematig zo ingestelt dat ze je GEEN RECHT geven om een programma op te nemen.

Is er een officieel manier om de rechten te hebben om op te nemen ? of mss per maand voor iets meer betalen?

Alvast bedankt !

PS reden waarom ik geen digibox neem ( satteliet ) is omdat het ook zenders bevat die wij niet kijken en natuurlijk word het ook aan de klant doorverrekend dus kwam de antenne TV ons heel goed uit

Geplaatst:

De content provider eist dat al deze mogelijkheden uitgeschakeld zijn. Zo dwingen ze ons om terug te gaan naar de jaren vóór de videorecorder. En dat allemaal om de rupsjes nooitgenoeg te kunnen blijven voeren. Het geld is het enige wat telt. Je moet dus nu extra betalen voor online diensten om te kunnen opnemen...

Om je extra te pesten zit er USB en LAN op de meeste gesloten boxen, maar je mag ze niet gebruiken...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Geplaatst:
3 uur geleden zei Tom-17:

en ik neem op a volonte

Hoe? Aou ik dan een ander box kopen ( DVB-C )? Zo ja is er een model die jullie me aanraden dat ook met de noeuwe CI+ van TVV zeker werkt? Alvast bedankt!

Geplaatst:

Als de CI+ van AntenneTV een Neotion chipset heeft kun je iedere VU+ (behalve Duo) inzetten. De VU+ Zero 4K DVB-C/T2 is een goedkoop alternatief. DM525-Combo werkt ook...

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

Geplaatst:
3 uur geleden zei Mimisiku:

Als de CI+ van AntenneTV een Neotion chipset heeft kun je iedere VU+ (behalve Duo) inzetten. De VU+ Zero 4K DVB-C/T2 is een goedkoop alternatief. DM525-Combo werkt ook...

Merci voor de info alleen vraag ik mij af of deze box ook zou werken?

Telestar Diginova 23 CI+

Geplaatst:

Geen idee. Ken hem niet... De box moet in elk geval H.264, H.265 en HEVC ondersteunen. Of AntenneTV ook H.265/HEVC gebruikt weet ik niet, maar kwaad kan het niet als je dicht genoeg aan de NL of DE grens woont...

• Bedankt 1

• Moderator
Geplaatst:

Zou dit kunnen, DVB-T2 H.265 maar alleen de FTA zenders, er zijn geen ci modulen beschikbaar voor DVB-T2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Dit gaat om AntenneTV (België). Die leveren een CI+ interface met ingebouwde smartcard á la CAM701. Wel met geactiveerde (+) dus alleen op CI+ gecertificeerde ontvanger.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Zojuist met TVV gebeld. Met de TVV Antenne TV ontvanger (Hunter) kan je (nog) niet opnemen. De technische dienst van TVV is daar mee bezig. Dus er wordt wel aan gewerkt. Afwachten dus. Maar, als ik de CI+ met ingebouwde smartcard in mijn SAB Titan 4 Combo receiver stop werkt alles perfect en kan ik ook opnemen + timeshift. 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...