Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi @Tonskidutch   

Als je zo vriendelijk wilt zijn om mij een PM te sturen met je E-mail adres kan ik je die opname sturen als bijlage.

@ceesv Is er een andere manier dat ik dat filmpje kan sturen naar dit board?

bv, is er een algemeen E-mail adres van dit board? als je mij dit wilt doorgeven, en ik stuur mijn opname als bijlage, zou jij dan zo vriendelijk willen zijn om het te plaatsen op dit board?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

• Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

neen joh,

ik ben niet degene die deze software wil installeren (buiten het aspect van de privacy)

jij kunt zelf een anonieme upload doen zonder dat je onze email of ip adressen achterhaald

ja simpel toch?

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:
Zojuist zei Tonskidutch:

neen joh,

ik ben niet degene die deze software wil installeren (buiten het aspect van de privacy)

jij kunt zelf een anonieme upload doen zonder dat je onze email of ip adressen achterhaald

ja simpel toch?

Ik vind dat dus niet simpel; gisteren ben ik uren bezig geweest om dat filmpje trachten te uploaden; ik ben er gewoon niet goed in; ik heb zelfs getracht het te uploaden via YouTube (zodat ik jullie de link zou kunnen sturen), dat lukte me ook niet.

Als ik dat filmpje wil versturen als bijlage in een bericht op dit board gaat dat niet omdat het te lang is.

(duurt trouwens maar een minuut of 3).

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Geplaatst:

Ik heb m nu in een gezipte map gemaakt, kijken of ik die kan toevoegen.

Ik hoop dat het lukt.

EDIT

Gaat ook niet.

Geplaatst:

dat jij uren nodig hebt?

google zoek criterium

video upload

ben je bij diverse gratis aanbieders

als je echter beschermd materiaal van derden upload gaan de HDCP deuren dicht bij de meeste zoals VIMEO

maar wat zou het te maken hebben met dubbeltjes topic?

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst: (aangepast)

Hoi Tonskidutch,

Ik kan met de witte CI(+) 2 zenders tegelijk opnemen en tegelijk naar een andere zender kijken, hier heb ik gisteren een opname van gemaakt met mijn mobieltje.

Jij schreef: "je kunt op dezelfde transponder twee opnames maken, maar dan geen andere meer kijken, een stream is gelijk aan een opname".

Ik heb opgenomen met mijn mobieltje dat dit wel mogelijk is met de witte CI(+).

Maar het gaat mij niet om "Nietes-Welles", ik wilde het je alleen maar laten zien.

(Het duurt zolang omdat mijn uploadsnelheid 0,7 Mbps is.)

aangepast door D-box

Geplaatst:

Over het aantal data streams is al langer een discussie wat een CI(+) toe laat.

Al veel berichten op dit forum gelezen dat meerdere zenders mits op zelfde

transponder werkt.

Ik vermoed dat in de CI module een limiet staat over het maximaal toelaatbaar

aantal streams (video audio1 audio2.. teletext).

Commercieel worden blijkbaar zelfs modules geleverd die veel meer kanalen

tegelijk toe laat.

Geplaatst:

Hoi Luisteraar,

Ik heb geen commerciële module en heb gewoon het BasisHD abonnement.

Ik ben nu bezig om -voor de zoveelste keer- de opname te uploaden, nu probeer ik het via streamable; als het lukt ga ik proberen om de link hier te plaatsen.

Ik ben echter totaal geen techneut, ik kan wel overweg met E-mail, zodat ik een bijlage kan toevoegen, en met WhatsApp kan ik ook gewoon video-bestanden verzenden.

Ik wacht nog even op streamable, kijken of ik het voor mekaar krijg.

Geplaatst:
6 uur geleden zei Tonskidutch:

en het is dus niet een op een te vergelijken met de sid2 of sid4 die we al kennen van de seca3 kaart

welke alleen 2 of 4 zenders tegelijk kijken als limiet instelde.

misschien heb ik me niet precies genoeg uitgedrukt in mijn uitleg

ik verontschuldig me als het aantal transponders en het aantal zenders door elkaar kwam en in de uitleg verkeerd gebruikt werd

de zender en de soort zender bepaald mede alsook het tijdstip en of het primetime feature film is of je standaard abonnement kaart per CI+ gelijktijdig opent

er zijn freeview zenders (FTV) in je abonnement en Freetoair zenders (FTA)

dus welke programma's van welke zender je wanneer hebt getest bij jouw opnames moet je er natuurlijk bij vermelden

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Hoi Tonskidutch,

Ik maakte tegelijkertijd opnames van NPO1 en NPO2 en keek tegelijkertijd -terwijl die opnames liepen- naar Veronica.

Ik hoop dat die streamable wel goed werkt zodat ik het jullie kan laten zien.

Het is wel een kwart dagtaak als je moet uploaden met 0,7 Mbps.

Geplaatst:

ja dacht het al,

test dan maar zonder ons de voorbeelden te hoeven sturen die je nu hebt

SBS6 en NET5 feature film op prime time en wat kijken zoals NPO1

tijdens prime time

(bedoelde ik)

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Ok Tonskidutch, ga ik doen.

Trouwens Streamable bleef op de helft van het upload proces hangen, ik kreeg wel een link, maar als ik daarop klikte kreeg ik:

Oops!

We couldn't find your video.

Is er toevallig een normaal E-mail adres van sat4all,  dan vraag ik Ceesv of hij mij kan helpen?

Geplaatst:

mooi doe dat

maar het upload verhaal heeft niets met de kwestie van doen en daarvoor kun je beter een off topic starten

daar het de informatie omtrent de vraagstelling in het topic steeds vervuild

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...