Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Fox Sports 1 is vanaf nu zichtbaar voor alle abonnees van interactieve tv van KPN.

En ja weet dat het niet echt gratis, omdat iedere abonnee al meebetaald. Maar hij is nu wel zichtbaar voor alle abonnees

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Geplaatst:

En heb je Compleet bij KPN, Kun je nu gratis alle kanalen van Fox er bij kiezen

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Geplaatst:

Alleen staat er nu in het nieuws dat de wedstrijden Van Ajax, PSV en Feyenoord gaan verhuizen naar Fox sport 2 en 3. Dus iedereen is lekker genaaid als ze de komende tijd denken deze wedstrijden te kunnen zien op Fox sport 1.

Geplaatst:

Haha, wat een spelletjes met dat voetbal

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Geplaatst:

Ik heb het Familie pakket bij Canal Digitaal en daar zit enkel Fox sport 1 in hoor geen enkele meer daarvoor moet je een appart abo nemen.

Geplaatst:

Werden tot het begin van het komend seizoen vooral wedstrijden van de topclubs Ajax, PSV en Feyenoord live op FOX Sports 1 te zien, wordt dit in de toekomst anders. Er zijn wel enkele wedstrijden van deze voetbalclubs op FOX Sports 1 te zien maar dus lang niet alle wedstrijden. Die wedstrijden worden vaker op de kanalen FOX Sports 2 en FOX Sports 3 uitgezonden.

Ook bij Canal Digitaal zit alleen Fox Sports 1 is het Basis-Pakket. Dit gebeurde natuurlijk niet gratis, Iedere abonnee kreeg te maken met de Eredivisiebelasting van 3 euro per maand.

Maar dan zag je wel de belangrijkste wedstrijden uit  de Eredivisie. 

Nu kan het gebeuren dat je FC Emmen - Willem II te zien krijgt in plaats van PSV - Ajax.

Dit gaat vast een hoop trammelant opleveren !

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Geplaatst:

Geniale zet van Fox als dat echt zo is. 

Eerst kanaal 1 er bij bijna alle aanbieders doordrukken met als gevolg doorberekende prijsverhogingen.

Is dat gebeurd verhuis je 't belangrijkste van kanaal 1 naar 2 en/of 3.

En weer wordt de kijker genaaid. 

• Like 1

Geplaatst:
5 uur geleden zei Gerard 76:

Geniale zet van Fox als dat echt zo is. 

Eerst kanaal 1 er bij bijna alle aanbieders doordrukken met als gevolg doorberekende prijsverhogingen.

Is dat gebeurd verhuis je 't belangrijkste van kanaal 1 naar 2 en/of 3.

En weer wordt de kijker genaaid. 

Ja ongelooflijk, maar wel waar!

Super slim bedacht

5 uur geleden zei Gerard 76:

Geplaatst:

Zien jullie nieuwe soorten ontwikkelingen of zo of iets wat al tig jaar gebeurt?🤔

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

• Moderator
Geplaatst:

De kruik gaat zolang te water tot ze barst.

Ik zie al scheurtjes ontstaan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...