ghostboy1993 Geplaatst: 25 juli 2019 Geplaatst: 25 juli 2019 Hallo beste mensen , ik had iets opgenomen via usb en heb het via mijn computer willen uitlezen. Nu het bestand is in.TS formaat en mijn computer wil het niet afspelen en heb allerlij codecs ondertussen geprobeerd ( DivX codec , Storm Codec ,... ) Dus dat hielp ook niet. Ook verschillende media player gebruikt , van windows zelfs , media player classic , vlc . Heeft iemand raad voor mij ? alvast bedankt !
Satneef Geplaatst: 25 juli 2019 Geplaatst: 25 juli 2019 VLC is hiervoor geschikt. ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
bellejt Geplaatst: 25 juli 2019 Geplaatst: 25 juli 2019 VLC player installeren op PC.Die speelt nagenoeg alle formaten af Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
ghostboy1993 Geplaatst: 25 juli 2019 Auteur Geplaatst: 25 juli 2019 1 minuut geleden zei bellejt: VLC player installeren op PC.Die speelt nagenoeg alle formaten af heb ik gedaan maar vlc wil het zelfs niet openen
Satneef Geplaatst: 25 juli 2019 Geplaatst: 25 juli 2019 Heb je alle bestanden met dezelfde naam naar je pc gekopieerd naar dezelfde map? ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
bellejt Geplaatst: 25 juli 2019 Geplaatst: 25 juli 2019 enkel TS bestand is nodig voor VLC.Bestand kan beschadigd zijn bij transfer.Werkt hier al jaren goed. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
baairavan Geplaatst: 25 juli 2019 Geplaatst: 25 juli 2019 zoek anders op google naar online ts to mp4 converter gr
Satneef Geplaatst: 25 juli 2019 Geplaatst: 25 juli 2019 Zojuist getest en het werkt nog steeds. ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
ghostboy1993 Geplaatst: 25 juli 2019 Auteur Geplaatst: 25 juli 2019 2 minuten geleden zei Satneef: Zojuist getest en het werkt nog steeds. op de box ok enkel pc niet is er mss iemand die een ander soort codec gebruikt dan Klite en Storm codec ?
bellejt Geplaatst: 25 juli 2019 Geplaatst: 25 juli 2019 in de image die ik gebruik kan ik gewoon opnames wegschrijven naar mijn PC vanuit de webif.Ze krijgen dan meteen een TS vlc formaat op mijn harde schijf. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: 25 juli 2019 Moderator Geplaatst: 25 juli 2019 De kernvraag is waarin de usb stick zat toen je aan het opnemen was. Bijvoorbeeld in je tv kan je de opgenomen bestanden alleen weergeven in dezelfde tv. Dit heeft te maken met DRM, digital rights management, met andere woorden kopieer beveiliging. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
ghostboy1993 Geplaatst: 25 juli 2019 Auteur Geplaatst: 25 juli 2019 3 uur geleden zei ceesv: De kernvraag is waarin de usb stick zat toen je aan het opnemen was. Bijvoorbeeld in je tv kan je de opgenomen bestanden alleen weergeven in dezelfde tv. Dit heeft te maken met DRM, digital rights management, met andere woorden kopieer beveiliging. ik heb GEEN DREAMBOX meer al 2 jaar , heb een ander digibox en die heeft geen ingebouwd hardeschijf maar wel een poortje dat opnemen op een externschijf of usb toelaat maar zoals je zegt kan het ook zijn met die DRM toestande
luisteraar Geplaatst: 25 juli 2019 Geplaatst: 25 juli 2019 3 minuten geleden zei ghostboy1993: heb een ander digibox Duidelijk nu weten we wat je hebt. Een E2 digibox heeft geen DRM ondersteuning dus de open TS files Wat voor een box gebruik je ?
ghostboy1993 Geplaatst: 25 juli 2019 Auteur Geplaatst: 25 juli 2019 29 minuten geleden zei luisteraar: Duidelijk nu weten we wat je hebt. Een E2 digibox heeft geen DRM ondersteuning dus de open TS files Wat voor een box gebruik je ? mijn boxje is een Telestar Diginova 23 CI , vrij recent gekocht en in mijn ervaring beter als de orginele TV Vlaanderen antenne box weges beter ontvangst van signaal.
Moderator ceesv Geplaatst: 25 juli 2019 Moderator Geplaatst: 25 juli 2019 Uit de gebruiksaanwijzing: Achtung! Beachten Sie, dass es bei PVR-Aufnahmen sowie der späteren Wiedergabe der PVR-Aufnahmen von verschlüsselten Sendern (nur unter Verwendung eines geeigneten CI+ - Modules empfangbar) zu senderseitigen Einschränkungen kommen kann, sodass nicht alle Aufnahme-/Wiedergabefunktionen des Gerätes genutzt werden können. Diese Einschränkungen können vom Receiver nicht umgangen werden. Neem eens een fta zender op en kijk of je die wel kan weergeven op de computer. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen