Ga naar inhoud


.TS bestand ?


ghostboy1993

Aanbevolen berichten

Voor mijn Technisat had ik ook een programma nodig om TS bestanden te converteren naar een ander formaat. Technisat heeft zijn eigen TS formaat wat niet op een computer te zien is, En andere merken zullen dit waarschijnlijk ook zo doen.

Ik heb daarvoor de software van Haenlein gekocht DVR studio HD4 was dat...  Er bestaan ook wel gratis oplossingen, maar die gaven vaak problemen, waardoor ik de Haenlein software kocht. Die is beschikbaar voor veel Merken en typen... op hun site kan je zien of ze jouw receiver ondersteunen.

 

Dat is dus een duidelijk voordeel van een enigma2 receiver als de VU+...  dit TS formaat werkt inderdaad zonder problemen met VLC player...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites


nog eens getest ...werkt perfect bij mij ...(wel   linux versie  ) niet beschadigd je bestand ? of gecodeerd ? Het programma winff werkt ook goed ..

 

ts bestand.png

winff.png

aangepast door xeno01

MAXPLUS 2100-Maxdigital 225Combo-WavefrontierT90-digipowersg2100a

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-7-2019 om 08:51 zei Tonskidutch:

als je hem op een dropbox plaatst (of andere uploader) kunnen de mensen hier in het topic even kijken of er specifiek iets met die opname mis is

 

Sorry voor een late reactie , heb ondertussen een bestandje , hopelijk kunnen we dit oplossen.

LINK: https://www.dropbox.com/sh/bla7ov97csgnigk/AADUxOOc6mNvLUMN11_RBmpha?dl=0

aangepast door ghostboy1993
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Penthe:

Lijkt op een gecodeerde video file en waarschijnlijk is er nog een andere file naast de .TS die de informatie van de video bevat. Men wil dus waarschijnlijk dat je de video enkel kunt bekijken op het apparaat weermee het is opgenomen.

klopt ik heb nog bestandjes en op de box zelf speelt alles mooi en vlot af. dus ik neem aan dat de bestand op de pc ontsleutelen onmogelijk is ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...