Sprietje Geplaatst: 30 juli 2019 Geplaatst: 30 juli 2019 (aangepast) Dit staat nog steeds op de site van Canal Digitaal: https://m7cdn.io/canaldigitaal/downloads/klanten/handleiding-installeren-update-ci-module.pdf 30 juli 2019 aangepast door Sprietje
adelaar Geplaatst: 30 juli 2019 Auteur Geplaatst: 30 juli 2019 Hallo Sprietje, De uitleg, in een van mijn eerdere berichten, heb ik ook van de site van Canal Digitaal. Is mij niet gelukt. Geeft aan: Download mislukt. Staat ook dat,als dat er staat, de nieuwste software er al in zou zitten. Is dus niet het geval.
Mimisiku Geplaatst: 30 juli 2019 Geplaatst: 30 juli 2019 De OTA update wordt allang niet meer aangeboden. Enige optie zóu zijn iemand met een TF-5500 en een .rec bestand waar de update "toevallig" volledig is meegekomen. Kans dat je een flinke prijs in de Toto wint is echter groter.. Sneller is de aanschaf van een nieuwe CI (de witte) of indien mogelijk gewoon een softcam gebruiken... Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
adelaar Geplaatst: 30 juli 2019 Auteur Geplaatst: 30 juli 2019 Hallo Mimisiku, Jammer dat de update niet ota is. Is in ieder geval duidelijk. De Technisat heeft een ci module nodig. Omdat ik deze nog heb leek het mij mooi om deze verder te gebruiken. Zal wel moeilojk worden. De nieuwe witte kan de smartwi niet aan.
Moderator ceesv Geplaatst: 30 juli 2019 Moderator Geplaatst: 30 juli 2019 Kijken of iemand er nog een heeft liggen en die wil verkopen? Alternatief een Aston module gebruiken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
adelaar Geplaatst: 30 juli 2019 Auteur Geplaatst: 30 juli 2019 Komt wel een oplossing. Omdat ik deze nog heb dit eerst geprobeerd om het weer werkend te krijgen
Sprietje Geplaatst: 30 juli 2019 Geplaatst: 30 juli 2019 1 uur geleden zei adelaar: De nieuwe witte kan de smartwi niet aan. Klopt, daarom heb ik vroeger maar 1 Ci-module met wereldbol gratis omgeruild bij Canal Digitaal voor de witte en de overige CI-modules met wereldbol gehouden. Nu kan ik ook nog Mezzo HD kijken. Canal Digitaal wilde ze toen alle 3 omruilen
adelaar Geplaatst: 30 juli 2019 Auteur Geplaatst: 30 juli 2019 Als hij het toch niet doet is ruilen nog niet zo'n gekke optie.
OFDM Geplaatst: 30 juli 2019 Geplaatst: 30 juli 2019 Ik heb er echt nog een stapel van liggen, wilde ze serieus al weggooien (oei) want ik kan ze niet gebruiken. Denk er een aantal correct ge-update en defect ge-update bij zitten. Hoe verder hiermee dan?
adelaar Geplaatst: 30 juli 2019 Auteur Geplaatst: 30 juli 2019 In het bericht van Sprietje staat dat hij gratis kon omruilen bij cd. Ben hier zelf nog niet mee bezig geweest.
Sprietje Geplaatst: 30 juli 2019 Geplaatst: 30 juli 2019 Ja, maar dat is al weer een aantal jaren geleden toen de zender Mezzo HD alleen met de extra beveiligde CI-module te ontvangen was en ik die zender niet kon ontvangen terwijl ik er wel een abonnement voor heb.
adelaar Geplaatst: 31 juli 2019 Auteur Geplaatst: 31 juli 2019 Heb zelf het familie pakket. Voor Mezzo HD is nog steeds de witte module nodig.
Tonskidutch Geplaatst: 31 juli 2019 Geplaatst: 31 juli 2019 kijk ik deed dat in de pC met een PCMCIA slot menig forumlid is nog bij me langs geweest... om te studeren als je zo'N ding in je laptop of die van een kennis hebt kun je aan de slag Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
adelaar Geplaatst: 31 juli 2019 Auteur Geplaatst: 31 juli 2019 Ja is ook een mooie optie. Ergens de software downloaden en naar de module schrijven? Zal eens zien in de familie wie nog zo'n laptop heeft.
Tonskidutch Geplaatst: 31 juli 2019 Geplaatst: 31 juli 2019 en al is het oudje met windows XP erop niet in je netwerk hangen gewoon stand alone de CI-Cam updaten ciao ciao Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen