baairavan Geplaatst: 2 augustus 2019 Geplaatst: 2 augustus 2019 Hoe heten die aluminium / ijzeren staafjes
Mojo Geplaatst: 2 augustus 2019 Geplaatst: 2 augustus 2019 Dat zijn Feed stangen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
RimaNTSS Geplaatst: 3 augustus 2019 Geplaatst: 3 augustus 2019 Ik weet het niet in het Nederlands, maar in het Engels noemen ze meestal "feed-arms", "feed support arms" of gewoon "feedarms". Ik heb op maat gemaakte set van feedarms voor PFA, ze zijn ~ 90cm in lengte. Als u wilt u ze hebben, maar wees bereid om te gaan met hoge verzendkosten.
Tonskidutch Geplaatst: 3 augustus 2019 Geplaatst: 3 augustus 2019 in de volksmond 'ontvangstkop' vasthoud op afstand stangetjes maar RimaNTSS heeft gelijk The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Zilverhippie Geplaatst: 3 augustus 2019 Geplaatst: 3 augustus 2019 7 minuten geleden zei Tonskidutch: in de volksmond 'ontvangstkop' vasthoud op afstand stangetjes maar RimaNTSS heeft gelijk Je moet maar even op mrktpltz kijken om te zien wat voor stomme benamingen men gebruikt voor hardware m.b.t. satellietontvanst. LMB, kasje, draairotor... ik word er soms niet goed van. 1
RimaNTSS Geplaatst: 3 augustus 2019 Geplaatst: 3 augustus 2019 Die feedarms ( wat je ze ook noemt ) 🙃 werden gebruikt op 1.8 m antenne, dus ik maakte ze verlengbaar van 70cm tot 88cm te gebruiken ook op 1.5 m antenne. @baairavan PM me als geïnteresseerd.
Tonskidutch Geplaatst: 3 augustus 2019 Geplaatst: 3 augustus 2019 zo is dat... Zilverhippie en daarmee is de vraag geloof ik ook beantwoord The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen