Ga naar inhoud


Piratenzender BeOutQ in Saudi Arabiya


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


2 uur geleden zei mereltje:

image.png.94b0af8c23c09cc5dfcdf88d5b02baa6.png

Er kunnen geen rechten worden ontleend

Hier moet staan : Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend

Nee. Aan mijn uitspraken heb je geen sodeju

  • Bedankt 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei luisteraar:

Leesvoer

 

https://louwersadvocaten.nl/archief/sportwedstrijd-geen-auteursrecht/

 

Geen auteursrecht op sportwedstrijden

Daarnaast oordeelde het Hof dat op de wedstrijden zélf geen auteursrechtelijke bescherming rust: “Een sportwedstrijd kan echter niet worden beschouwd als een intellectuele schepping die kan worden aangemerkt als een werk in de zin van de richtlijnauteursrecht. Dat is in het bijzonder het geval voor voetbalwedstrijden, waarbij spelregels gelden die geen ruimte laten voor creatieve vrijheid in auteursrechtelijke zin.”

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

moderator wilt u zo vlug als mogelijk de links naar het advocaten kantoor wissen !

verstopt op de site vind ik deze melding !

De link laten staan

de aangehaalde text uit de site weghalen

 

ntellectuele eigendomsrechten
Deze website bevat informatie, gegevens, software, fotos, grafische voorstellingen en andere materialen die door het auteursrecht, merkenrecht of ander eigendomsrecht zijn beschermd. Gebruik van dergelijke informatie zonder onze uitdrukkelijke toestemming is niet toegestaan. Het logo en de naam van Louwers Advocaten B.V. zijn ingeschreven als woord- c.q. beeldmerk.

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

een ei advocaatje is nooit teveel zondagsochtend bij de familie

ik denk dat de grens voor voetbal en politiek snel bereikt wordt

 

3 uur geleden zei Drs. IJzerbout:

Ik snap niet dat de FIFA, Saudi Arabiya er niet gewoon uittrapt. Moet je eens zien hoe snel dit probleem is opgelost.

Shuck Dub

R.L. Burnside

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een advocaat probeert vaak niet recht te laten gelden, maar zelfs een massamoordenaar voor volkomen onschuldig te pleiten. Word je beroemd mee en gaan je prijzen omhoog.

Velen beschouwen het idd. als een (sport of) spelletje....

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gelukkig snapt de rest van de wereld wel hoe het werkt.

Het isgewoon diefstal.

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diefstal... tja, zo noemen sommigen het die heiliger dan de paus willen zijn... Dit is gewoon mijn vrije mening, en heeft er niets mee te maken of die uitspraak moreel verwerpelijk is of niet... het is gewoon een protest, net als ieder ander protest op deze planeet.

Als het kan, moet je het doen. Wordt je gepakt, en je kan er niet aan ontkomen, heb je pech ... maar moet je niet zeuren.

Sportrechten, en met name voetbalrechten worden gewoon voor veel te veel geld verkocht... het is vergelijkbaar met de maffia in mijn ogen.

Het wordt tijd dat daar iets aan gedaan wordt, en dit is een mooi initiatief. Gewoon wat provoceren.

Mij interesseert voetbal totaal niet, dus heb ik er zelf ook niets aan...

  • Like 1

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Sverige:

het is vergelijkbaar met de maffia in mijn ogen.

er is veel voor te zeggen dat als je opgroeit in een omgeving waar sport hobby, vrije tijd en dus ontspanning is dat juist het verkopen van die zelfde sport aan derden die het willen zien en ervaren de sport zelf promoot

alleen jammer van al die reclame borden en logo's dan

maar sport is als je in een club wilt spelen duur...! je betaald achterlijke bedragen als ouder van sportende kinderen.

dus jou bijdragen worden misbruikt door piraten, denk daar maar eens over na

 

als er gesjoemeld wordt zal het ook ooit een keer ontdekt, Blatter, Uli Hoeneß en co

 

Shuck Dub

R.L. Burnside

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...