Ga naar inhoud


12 V maar meer Ah


MrDish

Aanbevolen berichten


NEE (misschien)

3,2 Ah is de capaciteit van de accu

het gaat om de spanning 12 V

Enkel heeft een motor accu geen 12 volt maar 13 volt als

die volledig opgeladen is en tijdens laden kan de spanning nog

hoger zijn zo een 14,5 volt.

Ik kan hier niet 100% zeker met JA op antwoorden

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De batterij van een Satlook is een loodaccu, je kan zonder problemen een loodaccu van een motorfiets gebruiken.

 

Let wel op de polariteit, plus op plus, min op min.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Weer een hoop ruis.....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon een nieuwe accu en koop dan meteen een merk accu, die gaan meestal een heel stuk langer mee dan een goedkope accu.

Daarnaast ook uitkijken met goedkopere accu's, vaak hebben die de capaciteit niet wat is opgegeven.

Ik weet niet of ik deze foto's hier wel eens heb laten zien?

Een klant vond dat onze accu van 35 euro veeeeeeel te duur was hij kon dezelfde krijgen voor slechts 12,50

Dus een accu van hemzelf er ingezet maar na een jaar was de accu al weer stuk .

20161229_130532_resized.jpg.b43606a411bb053b24059a633fa9c459.jpg

 

let op de naad die bij de rode pijl te zien is

20161229_130522_resized.jpg.7941f960414e3fbdf3e637757c910f1d.jpg

 

omdat dit opvallend was de accu eens open gemaakt en toen bleek ook waarom de opgegeven capaciteit na een jaar al niet meer gehaald kon worden.

 

 

20161229_130550_resized.jpg

20161229_130510_resized.jpg

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, ben benieuwd naar de reactie van de klant.

 

Wilt u een goede of een goedkope....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nooit weer een discussie gehad over de prijs van een accu, want die van ons gaan wel probleemloos 4 jaar mee en worden meestal na 4 jaar uit voorzorg vervangen en niet omdat ze defect zijn.

De meeste accu's gaan nl. stuk of lopen flink in capaciteit terug zodra ze ouder zijn dan 4 jaar (sommigen werken na 6 jaar ook nog probleemloos) en dan speciaal voor een accu even langskomen is duurder dan om de 4 jaar 35 euro voor een nieuwe.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...