Ga naar inhoud


12 V maar meer Ah


MrDish

Aanbevolen berichten


2 minuten geleden zei luisteraar:

denk dat je bedoeld

soms moet je gewoon voor kwaliteit gaan en niet de prijs

maar dat gaat ook niet altijd op 

Nee, ik bedoel wat ik schrijf. Stop met ruizen🖕

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MrDish:

Ik bedoel de klinker .

geintje

lijkt inderdaad graniet, misschien overblijfselen van iets waar ze goedkoop aan konden komen anders zou ik, als ik de boel toch zou willen beduvelen, voor goedkoper materiaal zijn gegaan.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het gewicht moet een beetje kloppen, anders valt de fake accu snel door de mand.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei ceesv:

Het gewicht moet een beetje kloppen, anders valt de fake accu snel door de mand.

 

Dan is steen, of graniet, toch niet zo'n logische keuze. sg van lood is 11,3 en van graniet 2,7. Dan hadden ze beter wat oud ijzer (sg 7,8) kunnen nemen...

Maar je schrijft inderdaad dat het een 'beetje' moet kloppen, blijkbaar was het genoeg om er in te trappen...

 

T B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Accu's kun je inderdaad zelf samenstellen en bouwen..

 

Maar om even terug te komen op het "probleem": Je kunt er een accu in stoppen van een paar duizend a/h en het apparaat zal er niet van stuk gaan.

Ook kun je de normale lader gebruiken, maar deze zal de accu pas na enkele weken opgeladen krijgen :D

 

Zolang de accu 12 volt is maakt de capaciteit niets uit. Let wel op, hoe hoger de capaciteit, des te meer er gevraagd wordt van de lader, dus dus logischerwijze ook wat meer stoom kan leveren..

..het laden kan anders erg lang gaan duren.

 

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-8-2019 om 21:07 zei gerrit B:

Gewoon een nieuwe accu en koop dan meteen een merk accu, die gaan meestal een heel stuk langer mee dan een goedkope accu.

Daarnaast ook uitkijken met goedkopere accu's, vaak hebben die de capaciteit niet wat is opgegeven.

Ik weet niet of ik deze foto's hier wel eens heb laten zien?

Een klant vond dat onze accu van 35 euro veeeeeeel te duur was hij kon dezelfde krijgen voor slechts 12,50

Dus een accu van hemzelf er ingezet maar na een jaar was de accu al weer stuk .

20161229_130532_resized.jpg.b43606a411bb053b24059a633fa9c459.jpg

 

let op de naad die bij de rode pijl te zien is

20161229_130522_resized.jpg.7941f960414e3fbdf3e637757c910f1d.jpg

 

omdat dit opvallend was de accu eens open gemaakt en toen bleek ook waarom de opgegeven capaciteit na een jaar al niet meer gehaald kon worden.

 

 

20161229_130550_resized.jpg

20161229_130510_resized.jpg

 

Humor...:) hoe kun je belazerd worden, fantastisch.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...