Jürgen Geplaatst: 5 augustus 2019 Delen Geplaatst: 5 augustus 2019 Een kennis in Spanje wil zich op Joyne abonneren en vraagt aan mij of zij daarvoor de huidige Canal Digitaal ontvanger kan gebruiken. Nu weet ik dat je feitelijk elke decoder met een DVB-S2 Tuner én een CI- of CI+ slot voor Joyne kunt gebruiken maar of de CD ontvanger gebruikt kan worden weet ik niet. Stel dat het huidige type CD- ontvanger over een CI-slot beschikt, is die dan voor Joyne te gebruiken? Zo niet, welke eenvoudige decoder (zonder poespas) zouden jullie dan adviseren? MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HG5812 Geplaatst: 5 augustus 2019 Delen Geplaatst: 5 augustus 2019 Hallo. Op de site van Joyne staat een overzicht met geschikte ontvangers Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 5 augustus 2019 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2019 Ja, had ik al gezocht maar kon daar helaas niets vinden. Was handig geweest om een link mee te sturen. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 5 augustus 2019 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2019 Gevonden, had de bril niet op om de wel heel kleine hyperlink op te merken. Daar zit dus duidelijk geen CD decoder bij maar verder wel keuze genoeg. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HG5812 Geplaatst: 5 augustus 2019 Delen Geplaatst: 5 augustus 2019 Hallo. Hierbij de link. https://www.joyne.nl/satellietontvangers.html Heb zelf goede ervaringen met de Rebox RE-4220HD. Die heeft als je de juiste software van de Rebox site downloadt ook de mogelijkheid van een Joyne scan. Overigens werkt de Joyne module ook prima op mijn Technisat ontvanger. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Satneef Geplaatst: 5 augustus 2019 Delen Geplaatst: 5 augustus 2019 Een CD-ontvanger gaat niet werken. Elke Enigma2 met CI wel.(bij mij zelfs zonder CI+ helper) Hier is een pagina met veel informatie en een link naar geschikte ontvangers. ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 6 augustus 2019 Delen Geplaatst: 6 augustus 2019 ik weet niet wat je met poespas bedoeld? Maar ondanks dat Joyne wellicht geen 4K gaat uitzenden de komende jaren, zou ik wel zo een 4K model nemen. de VU+ UNO 4K se bijvoorbeeld ofschoon ze geen fastscan aangeven met Ja bij die ontvangerlijst voor de Uno, hetgeen ik zeer betwijfel, is dat natuurlijk helemaal geen issue omdat joyne gelukkig geen zenderwisselspelletje erop na houd i.v.m. CDS Rock The Casbah Rachid Taha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 6 augustus 2019 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2019 Met 'Poespas' bedoelde ik zonder opnameoptie, tweede tuner, 4K, etc. Het is voor iemand die uitsluitend in Spanje gewoon naar de TV wil kijken en verder niets. Ikzelf zou ook onmiddellijk voor een UNO 4K SE kiezen, heb er immers zelf een gehad maar niet ieders budget is groot genoeg om een UNO 4K SE voor € 269,= te kopen. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 6 augustus 2019 Delen Geplaatst: 6 augustus 2019 (aangepast) En dat niet alleen Tonskidutch, je hoeft maar 2 transponders in te laden en als je dat in de juiste volgorde doet, staan de zenders precies op een logische volgorde. Een Rebox RE-4220HD kost maar €129,- 6 augustus 2019 aangepast door Sprietje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 6 augustus 2019 Delen Geplaatst: 6 augustus 2019 een logische volgorde van de zenders? jongens toch, dat is een oude Erres Tv met 2 knoppen NPS1 en NPS2 maar ik begrijp het kan die rebox ook streamen naar de balkon op een tablet? Rock The Casbah Rachid Taha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 6 augustus 2019 Moderator Delen Geplaatst: 6 augustus 2019 Nee, maar daarvoor heb je de canaldigitaal app. Oeps, Joyne. Heeft die een app, daar was toch ooit een aankondiging over? Rebox is in dit geval een goede keuze, redelijk plug en play. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 6 augustus 2019 Delen Geplaatst: 6 augustus 2019 als je niets anders wilt dan die zenders zappen is alles prima met de goedkoopste oplossing van die rebox ofschoon ik zelf het heel erg betwijfel dat die mannen bij Joyne echte tests hebben uitgevoerd die onafhankelijk zijn van de omzet van de dealers waar de ontvangers te koop staan immers Joyne CI+ en de apparatuur krijg je alleen bij je regionale of lokale dealer Rock The Casbah Rachid Taha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sjappie2 Geplaatst: 17 augustus 2019 Delen Geplaatst: 17 augustus 2019 VU+ Ultimo 4K, alleen is dit weggegooid geld, met al die meuk wat er tegenwoordig op tv is. Dus kun je beter een android tv box kopen, kun je hele avond kijken wat je wilt zonder die vervelende reclame. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 18 augustus 2019 Delen Geplaatst: 18 augustus 2019 niemand sprak hier boven over de VU+ Ultimo4K behalve jij Rock The Casbah Rachid Taha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sjappie2 Geplaatst: 18 augustus 2019 Delen Geplaatst: 18 augustus 2019 (aangepast) Tonskidutch, omdat er in de titel staat welke decoder heeft de voorkeur. Hij vraagt welke zou je adviseren, nou ik de VU+ Ultimo 4k die kan goed overweg met de CI van Joyne. 18 augustus 2019 aangepast door sjappie2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen