Altobelli Geplaatst: 6 augustus 2019 Geplaatst: 6 augustus 2019 Ik heb open HDF 6.4 in mijn box geflasht. Ik heb cccam en oscam in mijn box gezet, maar wil een andere cccam in mijn box zetten, is gedaan. Hoe kan ik de andere softcams(cccam en oscam) verwijderen. Ik heb de softcams verwijderd via usr/bin, die zijn weg, maar ze blijven in mijn box staan. Is er misschien nog een optie om deze te verwijderen in mijn box?
maja Geplaatst: 6 augustus 2019 Geplaatst: 6 augustus 2019 Normaal kun je toch via applicaties deze sofcams verwijderen. Ik neem aan dat deze ook in HDF staan. Als het niet lukt denk ik dat je opnieuw moet flashen.
Altobelli Geplaatst: 6 augustus 2019 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2019 Deze staan niet in open hdf, dus ga ik wel even opnieuw flashen. In open atv en vix kun je zo gewoon verwijderen. Ik bekijk het nog wel even
Satneef Geplaatst: 6 augustus 2019 Geplaatst: 6 augustus 2019 Je kunt ze gewoon stoppen en dan de juiste starten. ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Altobelli Geplaatst: 6 augustus 2019 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2019 Ja, dat klopt, dat heb ik ook gedaan, maar ik dacht dat ik ze ook kon verwijderen.
dreka1 Geplaatst: 7 augustus 2019 Geplaatst: 7 augustus 2019 Na het verwijderen de box opnieuw opstarten.
Altobelli Geplaatst: 7 augustus 2019 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2019 (aangepast) Heb ik ook al gedaan, maar ze blijven erin staan. Heb heden opnieuw geflasht en 1 softcam geplaatst. Al blijf ik het vreemd vinden dat je de softcams niet kunt verwijderen Met andere images geen problemen. Ik gebruik open hdf voor de webcams die via youtube lopen. 7 augustus 2019 aangepast door Altobelli
Satneef Geplaatst: 7 augustus 2019 Geplaatst: 7 augustus 2019 Ik vond het ook vreemd,maar echt een nadeel is het ook niet als ze inaktief zijn. ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
ton68 Geplaatst: 6 september 2019 Geplaatst: 6 september 2019 Moet je dieper in de software zoeken dan kun je deze zeker verwijderen. is een behoorlijk lange lijst maar daar staat die absoluut tussen.
maja Geplaatst: 4 oktober 2019 Geplaatst: 4 oktober 2019 Misschien laat ik wil wel even reageren. Via ftp kun je ze verwijderen je gaat naar etc/init.d/softcam. Daar de betreffende cam verwijderen. Ook onder usr/bin deze cam verwijderen. Daarna herstarten. Dan zijn ze weg geldt voor Images van openATV
Altobelli Geplaatst: 6 oktober 2019 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2019 Beter laat dan nooit. Heb ze kunnen verwijderen zowel op ATV als HDF. Vriendelijk dank voor de info
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen