rakkie Geplaatst: 9 augustus 2019 Geplaatst: 9 augustus 2019 Of dat gaat openpli heb ik erop,werkt zeer goed,maar ik zou graag ook openatv hebben wegens meer mogelijkheden Mediaportal en zo,lukt dat met multiboot of zo en hoe doe je dat?hulp gevraagd!!
ton68 Geplaatst: 9 augustus 2019 Geplaatst: 9 augustus 2019 (aangepast) Ik zou het bij PLI houden om het makkelijk te houden. ATV is meer als je met veel instellingen aan de slag wilt. Op PLI draaien ook erg veel andere plug inn's niet alle kun je van de feeds halen die moet je dus extern downloaden. Ga niet lukraak aan het installeren want de kans bestaat dat de box dan vastloopt en je opnieuw moet flashen. Maak even een back up van je instellingen als het dan mis gaat en je flashed opnieuw kun je alles snel terugzetten. Deze gebruik ik in mijn PLI (ook met de Mutant HD51) even in je TMP folder zetten vanuit de software installeren dan open doen dan vraagt deze om een update even kiezen GUI nieuw starten en je hebt dan Media Portal. enigma2-plugin-extensions-mediaportal_all.ipk 9 augustus 2019 aangepast door ton68
Altobelli Geplaatst: 9 augustus 2019 Geplaatst: 9 augustus 2019 (aangepast) En daarna ook mpgz(grayzone) in je tmp folder zetten en daarna uitpakken Mediaportal met menu button openen om al de files te openen, ook de mpgz files staan erbij. enigma2-plugin-extensions-mpgz_all.ipk 9 augustus 2019 aangepast door Altobelli
Satneef Geplaatst: 10 augustus 2019 Geplaatst: 10 augustus 2019 Als je echt veel mogelijkheden wilt moet je OpenHDF nemen. Standaard de serviceapp. Boeketten van HDF. Youtube live kanalen in je kanaallijst dmv plugin ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Altobelli Geplaatst: 10 augustus 2019 Geplaatst: 10 augustus 2019 (aangepast) Daar heeft Satneef gelijk in . Ik heb ook open HDF 6.4 in mijn HD51, ook de you tube webcams zichtbaar en nog veel meer plugins waaronder mediaportal etc. 10 augustus 2019 aangepast door Altobelli
ton68 Geplaatst: 10 augustus 2019 Geplaatst: 10 augustus 2019 Klopt maat HDF is wel een aanzienlijk zwaarder image dan PLI. afhankelijk van het type ontvanger wordt die er beslist niet sneller op. Je kunt inderdaad makkelijker vanuit de feeds vele plug in"s vinden. Persoonlijk houdt ik het bij een lichter image en installeer allen dat wat ik nodig heb.
Altobelli Geplaatst: 10 augustus 2019 Geplaatst: 10 augustus 2019 Dat klopt, maar ik vind de streamlink voor you tube webcams wel prachtig en dat is alleen via open HDF te zien. Ieder zijn smaak, hangt er natuurlijk wel vanaf wat voor box je hebt. Ik heb 4 slots vol(multiboot)open HDF, open PLI, open VIX en open ATV. Dus kan ik kiezen uit verschillende images, wel zo handig
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen