gerrit B Geplaatst: 10 augustus 2019 Geplaatst: 10 augustus 2019 Ik ben bezig om een N510 IP pro in te stellen. Dus een trunk aangevraagd bij Motto Voip en krijg daar alleen een naam en wachtwoord. Bij de 1e opstart klik ik op het envelopje en start de wizard op de dect telefoon. Dus klik ik aan dat ik geen code voor automatische configuratie krijg Selecteer dan Nederland en selecteer Motto Voip Geef ik daar bij verificatie de opgegeven naam en wacht woord in maar dan vraagt hij nog om een gebruikersnaam, maar die heb ik niet gekregen. Vul ik daar niets in dan gaat hij zich aanmelden en krijg je de melding "succesvol aangemeld". Dan krijg je de melding "wil je de handset aanmelden voor inkomende lijnen" en kun je het telefoonnummer in het display aanmelden voor ingaande en uitgaande gesprekken. en dan is de wizard klaar. Ga ik dan naar mijn 06 bellen dan gaat deze ook gewoon over,krijg ik het juiste telefoonnummer in het display en kan er een gesprek gestart worden. Maar wil ik terug bellen dan krijg ik de melding "het nummer dat u gebeld heeft is niet in gebruik" Wat doe ik dan nog ergens verkeerd of heb ik toch ook die gebruikersnaam nodig dat hij het daarom niet doet? Wie heeft daar ervaring mee en kan me op weg helpen? zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Beheerder Michel Geplaatst: 11 augustus 2019 Beheerder Geplaatst: 11 augustus 2019 Denk dat motto de boel nog niet correct gekoppeld heeft. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: 11 augustus 2019 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2019 zal daar dan eens een berichtje naar toe sturen om dat uit te sluiten zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen