GerardDirks Geplaatst: 14 augustus 2019 Geplaatst: 14 augustus 2019 Hallo De Firma Inverto bied een 4 feed twin LBN aan voor Astra 9, 13, 19 & 23 (Art. IDLM-TWNM20-4FDMN-8PP) Heeft iemand ervaring met dit model? Ik vindt bijna niets over dit Monoblock. Gevonden heb ik een paar Press-Release uit 2017, toen Joyne.nl hun feed aankondigde. Ist dit Monoblock misschien ooit uitvoering getest in een Tijdschrift ?!? https://www.inverto.tv/lnb/206/twin-4-feed-lnb-for-90e-130e-1920e-and-2350e-for-80cm-dish Ik ben in de evaluatiephase om een Abo te nemen voor de nederlandse zenders. CanalDigitaal wil met mij geen Abonnement afsluiten omdat ik buiten de EU woon (Zwitserland, midden in Europa 😞). Zo blijft mij alleen "Joyne.nl" Gerard
Sprietje Geplaatst: 14 augustus 2019 Geplaatst: 14 augustus 2019 Dat 4-voudige monoblock werkt prima op een Triax 78 of soortgelijke schotel, een schotel dus van 70cm breed en 78cm hoog. Op een andere maat schotel werkt het niet.
Moderator ceesv Geplaatst: 14 augustus 2019 Moderator Geplaatst: 14 augustus 2019 Maakt het dan nog veel uit dat de plaatsing in Zwitserland gepland is? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 14 augustus 2019 Geplaatst: 14 augustus 2019 De afstand tussen de koppen onderling zal berekend zijn voor het Franstalige deel van België omdat die de Eutelsat 9 er bij moeten hebben. Het verschil in afstand van de koppen tussen Namen en Bern bijv. is 1%. Dat is zo weinig dat je daar niets van merkt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen