Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb verschillende opnames in mijn prullemand gedeponeerd.

ik kan deze niet verwijderen.

als ik naar de prullemand ga, komt een verwijderde film tevoorschijn en deze start niet op maar blijft in beeld.

kan ik via ftp, deze prullemand leeg maken, in welke map staat deze prullemand ( trashcan ) in de PLI software ( meest recente ).

Geplaatst:

in vix gaat dat door gewoon de directory prullenmand zelf te verwijderen.Alle opnames die daar in stonden zijn dan weg maar de directory komt weer tevoorschijn als leeg.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

begrijp ik maar als ik, naar de prullemand ga dan start een verwijderde film op, die eigenlijk al verwijderd is

dus met andere woorden ik zie de verwijderde films niet in de directory prullemand staan

Geplaatst:

logisch dat hij opstart als hij nog in de prullenmand te zien is.Dan is hij nog niet van de HDD verwijderd.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

ik heb zelf de trashcan uitgeschakeld gehad en alles wat ik "wis" gaat ook direct weg

let op dat behoeft een zekere hand qua keuze

maar een prullenmand zou na x. dagen ook echt opgeruimd moeten zijn, misschien die instelling in OpenPli nog eens belicht moet worden

Dark & Long ,  Drift 2 Dark Train

Underworld

Geplaatst:

Liever op iets van 1 of een paar dagen zetten. Af en toe mik je iets (per ongeluk) weg en zit je (even) later te vloeken.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...