Jürgen Geplaatst: 18 augustus 2019 Delen Geplaatst: 18 augustus 2019 13 minuten geleden zei Michel: ...Tweak.nl levert op jouw adres. Verrassend... en ik maar steeds denken dat wij hier op dit forum geen reclame mochten maken.. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RicardoBelli Geplaatst: 19 augustus 2019 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2019 (aangepast) Het is geregeld de monteur komt morgen al ,en Tonskidutch hier is het niet mogelijk om pair bonded adsl aan te sluiten .heb ik nagevraagd . Ik had zelfs binnen 5 minuten al iemand aan de lijn .onvoorstelbaar!!!! Hij zij dat wanneer ik de modem splitter er tussen uit zou laten ik op een snelheid van 23 mb uit zou moeten komen .wel heel vreemd want je gaat met 2 aderig rood en blauw de splitter in en gaat met 4 aderig eruit naar de router . Zie mijn foto oude situatie. 19 augustus 2019 aangepast door RicardoBelli Toevoeging Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 19 augustus 2019 Delen Geplaatst: 19 augustus 2019 die adsl splitter is al jaren geleden niet meer nodig geweest maar goed de monteur zul je ook nog eens kunnen vragen waarom die er wel tussen zit, maak maar eens snelheidstest nu en na morgen OOKLA speedtest Rock The Casbah Rachid Taha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RicardoBelli Geplaatst: 19 augustus 2019 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2019 (aangepast) Hier de speedtest .de monteur komt 2 keer voor de installatie heb ik begrepen .dus morgen nog geen glasvezel i . 19 augustus 2019 aangepast door RicardoBelli Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RicardoBelli Geplaatst: 26 augustus 2019 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2019 Ze hebben die splitter er inderdaat tussen uitgehaald en werd daardoor iets sneller. Vandaag eindelijk glasvezel en zie hier de snelheid Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 26 augustus 2019 Delen Geplaatst: 26 augustus 2019 Typisch, ik meende dat bij glasvezel zowel de download- als uploadsnelheid hetzelfde zijn maar misschien vergis ik mij. Welke overeengekomen snelheden zou jij volgens jouw glasvezelabonnement moeten halen? MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 26 augustus 2019 Moderator Delen Geplaatst: 26 augustus 2019 Heb je het wel bekabeld getest of meet je via wifi? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RicardoBelli Geplaatst: 26 augustus 2019 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2019 Jurgen volgens de provider gaat het om 50 mb download en 5 mb upload .dus is dit zeker niet slecht zo ,dit is voor mij al een hele vooruitgang . En Ceesv bijde metingen zijn via wifi .ga later nog op de pc vast aangesloten middels cat 6 meten .mvg Ricardo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RicardoBelli Geplaatst: 26 augustus 2019 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2019 (aangepast) Deze is met de vaste lijn 26 augustus 2019 aangepast door RicardoBelli Toevoeging Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Penthe Geplaatst: 26 augustus 2019 Delen Geplaatst: 26 augustus 2019 Vaste lijn of Wifi maakt niet uit bij speedtest.net aangezien die van het modem zelf af meet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 27 augustus 2019 Delen Geplaatst: 27 augustus 2019 (aangepast) Het kan zijn dat dit nog aangepast wordt door de optimaliserings software van centrale switch en jouw modem. dat gebeurd na enkele uren en dan gaat de doornsee naar een gemiddelde waarde voor Down en Up... 27 augustus 2019 aangepast door Tonskidutch Rock The Casbah Rachid Taha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RicardoBelli Geplaatst: 28 augustus 2019 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2019 Oke het is al met al nogal snel gegaan hier ,en er zijn geen kosten aan het lassen verbonden is mij gezegd. Oke ik zal regelmatig een speedcheck doen ,ik hou het in de smiezen hier .mvg Ricardo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen