Ga naar inhoud


toch nog een eerlijk mens getroffen


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Het gebeurt bij alle merken met comfort sleutels.

 

Men heeft een repeater die men in de buurt van de sleutel houdt en de andere kant van die repeater link is de laptop die men tegen het deurslot houdt.

 

BMW heeft wel een bewegingsdetector in de sleutel zitten, die na 10 minuten rust de sleutel uitschakelt, maar dat helpt alleen s nachts voor mensen die hun sleutel naast de voordeur hebben liggen.

 

Hier kan je zien hoe dat in zijn werk gaat.

De ene kant van de link wordt tegen de deurslot antenne van de wagen gehouden.

De helper scant met een repeater antenne de woning in de hoop het signaal van de sleutel op te pikken.

De eerste keer wordt de sleutel gelinkt om de wagen te openen, de 2e keer wordt de sleutel in huis gelinkt om de wagen te starten.

 

Je zou ook nog eens de beelden moeten bekijken van de rij voor de kassa.

Daar moet de helper gestaan hebben, die je sleutel heeft gelinkt.

 

Daarom die spot waarin je opgeroepen wordt je sleutels in een blikken doos te bewaren.

 

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


8 uur geleden zei Tonskidutch:

 

een eerlijker vinder die Belg die toch even in Maastricht moest zijn 👍

of scout van criminele bende die je huis komt checken, omdat er niets van waarde in de koffer zat maar wel een ruitjesbroek en fluwelen gilet

8 uur geleden zei Tonskidutch:

 

een eerlijker vinder die Belg die toch even in Maastricht moest zijn 👍

of scout van criminele bende die je huis komt checken, omdat er niets van waarde in de koffer zat maar wel een ruitjesbroek en fluwelen gilet

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

juist dat siert die Belg zeer zeker

@moonchild, wat ben jij toch een optimist man, hier valt niks te halen

@ceesv omdat ik voorheen een oude bmw3 uit 2001 had zonder die smart keys was ik mij van zulk soort praktijken niet bewust

 

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij een benzinestation zou dit mij ook kunnen overkomen, je stopt niet steeds je sleutel in een met lood gevoerde broekzak.

Wanneer we gepakt op reis zijn blijft bijna altijd er iemand bij de wagen wanneer we een benzine station aandoen langs de snelweg of peage.

 

Thuis zorg ik ervoor dat de sleutels zo ver mogelijk van de gevel liggen om te voorkomen dat men de wagens met deze methode komt ophalen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En dat is balen!

 

De terug gevonden koffer is dus een eind in oostelijke richting terug gevonden, de wagen is nog even "schoongemaakt" voor het passeren van de grens bij Aken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-8-2019 om 12:36 zei Tonskidutch:

tja

wat ik geleerd heb is dat een Top automerk gewoon gekraakt kan worden en daar wordt je niet blij van als die methodiek in omloop is

 

Hoeft niet een top automerk te zijn hoor, mijn Seat Alhambra is ook zonder schade open gemaakt in Mannheim.

Met de asb de auto op slot gedaan, nog even de sleutel terugbrengen en laten zien er niets beschadigd was en bij terugkomt en het openen van de auto viel op dat de binnenverlichting bleef branden.

Op dat moment nog niets door tot mijn dochter instapt en vraagt waar haar tas is.

Naast iets van 80 euro aan geld alleen maar eten, mijn multifocale bril, haar bril op sterkte ed. aanwezig in haar tas maar in totaal toch bijna 1200 euro schade terwijl de spullen van waarde, de brillen, waarschijnlijk zo de kliko in zijn gegaan.

Hooguit 3 minuten binnen geweest voor het afgeven van de sleutel.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja , ik zou de computer

1) formateren en een andere schijf erin & verpatsen

2) molesteren in een bad vol zuur water

3) hamerkeklop

4) geheel demonteren en vervolgens weggooien

5) naar de eigenaar brengen , ben je nou helemaal , no bloody way !!!!!!!! Tenzij die mij voldoende vindersloon geeft !!!! :o:eek::whistle::D

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-8-2019 om 12:10 zei Tonskidutch:

daarnet stond ik wel even paf, :blink: nadat een Belg uit de grensregio me mijn koffer terugbracht die hij gevonden had

verhaal is kort maar spannend

- net voor de Eurotunnel wilde ik vier weken geleden nog even belgische benzine tanken  met mijn huurauto

- ik ging afrekenen, dat iets duurde wegens het aantal klanten en toen ik buiten kwam was mijn auto (afgesloten) weg

- met zweet in de handen hebben we binnen achter de toonbank nog de bewakingscamera bekeken, die nadien aan de politie is overgedragen

- een man met laptop doet de afgesloten deur op een of andere manier open legt de laptop op de passagiersstoel plugged iets ergens in met een kabel start en is verdwenen

- hele vakantie naar de klote auto met inhoud

- daarnet belde een man aan de voordeur die blijkt de koffer met complete inhoud te hebben gevonden op een parkeerplaats van Luik naar Aken (mijn adres stond aan de binnenkant van het koffer)

 

een eerlijker vinder die Belg die toch even in Maastricht moest zijn 👍

Mooi verhaal Tonski👍. Maar na al die opmerkingen die al geplaatst zijn heb ik toch een vraag. Hoe ervoer jij die eerlijkheid?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik het had gevonden zou ik ook desbetreffende op zijn minst waarschuwen dat de koffer terecht was

zelf heb ik ook al eens een portemonnee met 185 gulden erin teruggebracht die ik gevonden had in de tram

met die agressiviteit en bedrog in alle nieuwsberichten geloof je er eigenlijk niet meer aan

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn best nog wel eerlijke mensen. Vorig jaar viel mijn portemonnee, redelijk gevuld en met al mijn pasjes, uit mijn zak bij een McDonalds (Heerenveen). Ik was net buiten toen iemand die vlug achter mij aan kwam brengen. Uiteraard vindersloon gegeven wat ze niet verwachtte. Maar zo te zien heel goed kon gebruiken....

 

T B

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...