ABlok Geplaatst: 27 augustus 2019 Geplaatst: 27 augustus 2019 Sinds kort in bezit van Amiko HD8265. Werkt vooralsnog prima. Vraag betreft de 3.5 mm AV Jack aansluiting. Ik wil het geluid via een audio installatie afspelen. Ik dacht dat de AV-jack een uniforme aansluiting is. Niets is minder waar. Inmiddels weet ik dat de stekker niet 15 mm maar 17 mm lang moet zijn. Vervolgens blijkt de volgorde vanaf snoerzijde: ground; video; audio, audio te zijn. Weet iemand wat bij de audio het linker en rechter kanaal is???????
JanLuc Piccard Geplaatst: 6 september 2019 Geplaatst: 6 september 2019 De punt is meestal Links en de volgende Rechts.
sabtriple Geplaatst: 6 september 2019 Geplaatst: 6 september 2019 die zyn gewoon tekoop 1xgeel 1x wit 1xrood 1x formuler f1 1x formuler s 4k tubo uhd 1x azbox elite 1x SANGEAN WFT3 FUSION 600 FM/DAB+/internet.
Moderator ceesv Geplaatst: 6 september 2019 Moderator Geplaatst: 6 september 2019 En het rode stekkertje is het rechtse kanaal. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
el renegade Geplaatst: 6 september 2019 Geplaatst: 6 september 2019 Ik heb dat bij Sab mini en tiviar receivers gebruikt en gemerkt dat er gek genoeg geen standaard is voor de volgorde. De nieuwe m7 102 heeft ook zo een uitgang en moet ik nog uitproberen hoe het daarmee zit aangezien dat de enige audio out is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen