Gast Geplaatst: 29 oktober 2002 Geplaatst: 29 oktober 2002 Ik kan een philips reciever kopen die technisch gelijk zou zijn als de NOKIA 9302 S. Is dit iets? Kan deze gepatched worden met de 7071/7072 software? Kan deze reciever met een goldkaart de nederlandse zender ontvangen en misschien ook canal +? Wie heeft voor mij de antwoorden.
Gast Geplaatst: 29 oktober 2002 Geplaatst: 29 oktober 2002 Ronneke ik ken de nokia's niet maar je patched een philips niet met de 7071 of 7072 software! Dit zijn de decodertypes van philips (en de 6073 ook) De softwareversie die je erin patched is of 6071 of 6072 (afhankelijk van je type en de 2 cijfers achter de slahs (/) die na het typenummer komt op de sticker onderop je decoder. Maar als je dus een philip overneemt kun je die bijna altijd patchen. Alleen de 5816/03G versie is alleen met een zgn Oslink te patchen (de rest kan eventueel ook met serial.exe of lookerflash, duurt wel langer en je moet beter opletten dat je precies zo doet zoals het beschreven wordt) en de nieuwste types van de 7072 hebben een beveiliging tegen het patchen (is ook wel weer te omzeilen maar heb je een andere decoder bij nodig om contact met je oslink te kunnen maken) Groeten, Johnve.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen