Ga naar inhoud


HD+ verlengen


Aanbevolen berichten


Ben iets verder gaan zoeken voor mij rip hd+ lees hun voorwaarden

 

3.2 HDP räumt dem Nutzer einer HD+ Karte eine nicht ausschließliche, nicht übertragbare Lizenz zur bedingungsgemäßen Nutzung der auf der HD+ Karte befindlichen HD+ Software zum Zwecke der vertragsgemäßen Entschlüsselung von Programmangeboten ein. Dieses Recht ist auf das Gebiet der Bundesrepublik Deutschland beschränkt. Es ist dem Nutzer untersagt, die HD+ Karte außerhalb Deutschlands zu nutzen. HDP kann verlangen, dass die HD+ Karte ausschließlich in Verbindung mit einem der Karte zugeordneten Entschlüsselungsgerät verwendet wird. Außerdem ist HDP berechtigt, dies technisch sicherzustellen (sog. „Pairing“ von Entschlüsselungsgerät und HD+ Karte).
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gewoon in de winkel een update code aanschaffen voor je kaart.

Die code geef je samen met je kaartnummer in op de website en je kan weer kijken.

Ze worden zelfs in Nederland verkocht bij verschillende satwinkels.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verleng altijd met mijn Duitse Visa card, gewoon via de site... Ik heb het een paar weken geleden nog gedaan, zonder problemen.

Waarschijnlijk wordt er naar de nationaliteit van de creditcard gekeken...

 

Fijn dat het gelukt is Luisteraar.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit ook gehad.

Blijft vreemd,want een buitenlandse creditcard is geen bewijs dat je daadwerkelijk in het buitenland bent.

Afijn,ik schaf mijn upgrade nu gewoon via een online Duitse satellietwinkel aan,NLcreditcard geen probleem.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...