Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een paar jaar geleden heb ik een Pure Evoke H2 DAB+/FM Radio gekocht. Deze staat in een goed verluchte badkamer. Hij speelt enkel s morgens en s avonds als we de badkamer gebruiken. Plots begaf de audio het , eerst op DAB daarna op FM . De uitlezing werkt nog normaal. Nadat ik via de hoofdtelefoon gecheckt had of er nog geluid uit komt, hoorde ik enkel nog geluid op FM. Visueel zag ik dat er op de print een transistor naar de eeuwige jachtvelden was Q10. Na contact name met PURE UK kreeg ik te horen dat het niet in hun policy lag om schema of onderdeel benoeming te geven. op mijn vraag om de hele print te kopen kreeg ik als antwoord dat ze geen spare parts hebben . Weet iemand wat Q10 is? zie foto.

fotoprint-1040-x-780-.jpg

• Moderator
Geplaatst:

Zit aan de andere kant van de print een display?

Als dat zo is hoe ziet het beeld dan uit? Wat donkerder dan voorheen?

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

• Moderator
Geplaatst:

Daarom mijn vragen want mijn vermoeden is dat Q10 voor het dimmen van het display is.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Geplaatst:

Sorry voor laat antw.. Display is normaal maar op het eerste zicht was dit de dader..dus niet. Dan maar eens op zoek naar de TDA. Zal iets voor maandag worden want ik ben op weekeind. Wat wel raar was is dat eerst het DAB geluid weg viel en een beetje later de FM. En ik heb nog sound alleen in FM mode op de uitgang van de hoofdtelefoon. Dat zal ik waarschijnlijk op het andere printje moeten zoeken . Dat is voor maandag......

Geplaatst:

3 ic tjes gevonden . Optisch niks mis mee:

een RC4558 amplifier ,

een ET2354  4 stereo inputs/2-channel outputs digital control audio processor.

en een voor mij nog onbekende ETK  4812BY OD29.

Zal een winter projectje worden, oscilloscoop op los laten.

• 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...