Altobelli Geplaatst: 5 september 2019 Geplaatst: 5 september 2019 Heeft iemand voor de Mutant HD51 nog de image Open Vision 7.0. Op Linuxsat- support.com is deze niet meer beschikbaar. De nieuwe image 9.1 is nog niet beschikbaar voor de HD51. Bvd.
ton68 Geplaatst: 6 september 2019 Geplaatst: 6 september 2019 (aangepast) Wat wil je met dit image op de Mutant HD 51? is vergelijkbaar met Open PLI alleen zo goed als 0,0% ondersteuning. 6 september 2019 aangepast door ton68
Altobelli Geplaatst: 6 september 2019 Auteur Geplaatst: 6 september 2019 (aangepast) Ik wilde eens een keer wat anders, ik weet dat de image vergelijkbaar is met open pli, maar ik dacht als ik deze kan upgraden naar 7.2 er misschien toch een aanvulling in kan zitten.Ik heb nu 4 images in mij HD51 zitten, open pli, open hdf, open atv en open vix. Ik mag graag hobbyen De ene image heeft dit en de ander weer dat. Maar ik begrijp je wel wat betreft de open vision 7.0, heeft wel dezelfde opbouw als open pli 6 september 2019 aangepast door Altobelli
Altobelli Geplaatst: 28 januari 2020 Auteur Geplaatst: 28 januari 2020 Kan iemand mij helpen aan de open vision 9.3 voor de mutant HD51. Of anders een iets lagere image die beschikbaar is voor de hD51. Bij voorbaat dank!!!!!!!!!!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen