Ga naar inhoud


NPO3 -Regio


Eduard07

Aanbevolen berichten

Tonski, inderdaad, je moet de financiering dan ook op dezelfde manier overnemen, wat denk ik zelfs voordeliger is dan wat je nu met de belasting betaalt... Maar goed, dat is een ding... Je haalt aan dat HD+, het HD commerciele pakket door de consument apart betaalt moet worden... Ja, maar je bent niet verplicht... momenteel kan je die zenders nog gewoon gratis in SD kwaliteit zien... Ik betaal die 70 euro per jaar ook voor HD+, want het is het wel waard vind ik zelf.... Kijk je naar Nederland, dan ben je veel meer kwijt voor de commerciele zenders... want je bent verplicht een pakket af te nemen bij Canaal digitaal, Joyne, Digitenne, een kabel- of IPTV aanbieder... en bij geen van allen zal je het redden met 70 euro per jaar.... Voor mij dus niet interessant, ook al omdat je gelijk een veel te groot pakket moet afnemen, met zenders die "ik" niet wil... waardoor het geheel gewoon niet interessant meer wordt voor mij, en ik vermoed, voor vele anderen ook niet.

Het Duitse model is zeer zeker het overwegen waard...  en bovendien, maar dat is heel erg persoonlijk... Ik kan de programma's van de duitse televisie heel erg waarderen... ook de erg vriendelijke tijden, om 20.15 begint er altijd een hoofdfilm (doen ze in Oostenrijk ook overigens)... en vaak een herhaling in de nachtelijke uren, zodat je nog een 2e kans hebt om iets op te nemen...

 

Maar dat ze in NL iets moeten doen lijkt me duidelijk... er wordt erg veel geld verspild aan de ene kant, en kansen worden niet benut, zoals dat in Duitsland blijkbaar wel kan met bv regiozenders (3. programma's)...

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden zei Sverige:

Je haalt aan dat HD+, het HD commerciele pakket door de consument apart betaalt moet worden... Ja, maar je bent niet verplicht..

dat is precies waar het probleem ligt

want in Nederland heb je die reclame vernaggelde zenders er verplicht BIJ in je basis abonnement

waren die belasting tegoeden enkel aan de NPO besteed zou het er echt anders uitzien in ons medialand Dutch TV

 

dus ik ben niet tegen iemand die commerciële TV wil zien, maar die zenders hebben enkel een voortbestaan toebedeeld gekregen middels  de ministeriële besluiten van destijds omdat ze beweerden met hun reclame inkomsten de eigen broek, of ROK kunnen hooghouden... ergo " selfsupporting zouden zijn "

dat is geenszins het geval doordat men het als koppelverkoop aanbied via de Televisie Providers

 

Het voorbeeld Duitsland is hier niet zaligmakend, maar wel een schoolvoorbeeld ook al omdat elke vorm van inmenging direct en publiek aan de kaak gesteld wordt

 

 

 

Comme au Cinema

Alain Delon

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...