Yspriem Geplaatst: 12 september 2019 Geplaatst: 12 september 2019 Ik heb nieuwe pli geladen via usb. Nu moet ik oscam weer installeren. Kan dat ook via usb? Geen internet in de buurt.
Mimisiku Geplaatst: 12 september 2019 Geplaatst: 12 september 2019 Als je een .ipk hebt dan kan dat. Gewoon via Software beheer, lokale extensie installeren. Óf een OScam uit een werkende box halen die dezelfde architectuur heeft (mipsel of arm). Uit /etc/init.d de softcam script, uit /usr/bin de oscam binary en uit /etc/tuxbox/config de oscam bestanden... Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Yspriem Geplaatst: 12 september 2019 Auteur Geplaatst: 12 september 2019 Hartelijk dank voor uw reactie. Voor mij was genoemde oplossing niet uitvoerbaar. Ik heb nu via een range extender toch internet bij de vu gekregen en de oscam kunnen downloaden. Probleem opgelost.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen