klodi Geplaatst: 17 september 2019 Geplaatst: 17 september 2019 Hallo, Ik heb een DM7020V2 waar er altijd openatv opgedraaid heeft met een softcam erin. Nu heb ik een update gedaan naar Openatv 6.3 zonder een back up van te maken. Ik porbeer cccam erop te zetten en het lukt mij niet meer. Is er iemand die mij kan helpen?
dreka1 Geplaatst: 18 september 2019 Geplaatst: 18 september 2019 Hallo Klodi. Je zal de nieuwste de nieuwste softcam feed 6 ,erop moeten zetten , en die via TMP of wat je zelf makkelijk vind,in je ontvanger zetten , niet de oude want dan loopt ie vast . De Softcam staat nu in het menu - instellingen , dan Decryptie & kinderslot , hier kan je dan je softcam aanzetten. Succes dreka
klodi Geplaatst: 18 september 2019 Auteur Geplaatst: 18 september 2019 Ik heb de softcam feed 6 (softcam-feed-universal_6.Plus_all.ipk) geïnstalleerd en als ik nu cccam in de lijst van de softcams wil installeren staat er maar 1 op (cccam2.3.2-r1-de) << deze krijg ik niet werkend. Alle andere zijn OSCam's. cfg file komt die toch nog altijd in de usr\keys map te staan?
Mimisiku Geplaatst: 18 september 2019 Geplaatst: 18 september 2019 (aangepast) Nee, OpenATV gebruikt nu de standaard locatie.... De DM7020V2 is nog een Mipsel ontvanger.. Daar zou CCcam 2.3.0 ook op moeten werken.. Er schijnen wel 2.3.2 mipsel versies rond te zwerven, ik ben alleen maar ARMHF versies tegengekomen.. 18 september 2019 aangepast door Mimisiku Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen