Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik zie dat er in de laatste CD-zenderlijst ook de Russische zender Izvestia TV is opgenomen op positie 272. Deze wordt uitgezonden vanaf de Astra 19,2.

Ik zette de zender op en het ging alleen maar over Russische raketten.

aangepast door Sprietje

Geplaatst:
3 uur geleden zei Sprietje:

Ik zie dat er in de laatste CD-zenderlijst ook de Russische zender Izvestia TV is opgenomen op positie 272. Deze wordt uitgezonden vanaf de Astra 19,2.

Ik zette de zender op en het ging alleen maar over Russische raketten.

Dat is onder het motto: Er hangt iets moois in de lucht.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Izvestia is gewoon een nieuwszender... Ze hebben ook een krant... Ren TV komt uit dezelfde stal.

https://iz.ru/

Als CD de zender in hun zenderlijst opneemt, zou dat kunnen betekenen dat hij FTA blijft...  In principe hoort de zender in het Kartina Sat pakket... en zou hij dus gecodeerd gaan worden.

Wat extra keuze aan Russische zenders is wel fijn vind ik...  Maar er wordt nog druk getest, zenders komen en gaan en wisselen van plaats...

Idioten op de weg...  dat ervaar ik in Nederland ook als ik er ben, maar het zijn meestal geen russen, maar Nederlandse auto's die als een gek rijden...  In Belgie is het nog erger.... ik verbaas me erover dat het zo vaak goed gaat.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

Izvestia TV op positie 272 en Centralnoe TV op positie 274 zijn inmiddels gecodeerd. Vreemd dat Canal Digitaal deze zenders in de zenderlijst heeft gezet terwijl niet zeker was dat deze ongecodeerd zouden blijven.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...