Ga naar inhoud


Amsterdam doet er alles aan om toeristen te weren


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

de benenwagen naar de RAI kost dus niks vergeleken met auto e of d parkeerplekken

 

maar ik adviseer je de P+R parkeeropties nog eens goed te bekijken voor je volgende bezoek aan de IBC in 2020

als je 6 minuten in de metro zit naar je hotel in het stad centrum vanuit de RAI en 6 minuten loopt naar de hotel lobby

 

natuurlijk is een vergelijking met valet parking scheef hetgeen je gewend bent in abudabie, maar in Amsterdam ben je vaak al dik een uur onderweg met je opel kadet in de congestion

Le Premier Jour

Étienne Daho

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Over parkeer prijzen ik en vele anderen gaan niet winkelen als je moet bepalen voor

parkeren ze rijden liever naar een andere inkoop plaats waar ze geen hete adem

in de nek hebben van ekstra bijbetalen.

Ik ken al winkel domeinen (mal) waar het parkeer tarief op 0 euro gezet

is omdat geen klanten kwamen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is toch eigenlijk niets anders dan een persoonlijke keuze. Je kunt met de auto naar de RAI, maar de kosten van het parkeren en het hotel zijn hoog. Je kunt ook stoppen in bijvoorbeeld Weesp, waar de hotels veel goedkoper zijn (en de kroegen verschrikkelijk gezellig). Vanaf Station Weesp sta je dan in tien minuten voor de deur van de RAI.

 

Maakt dat de reis minder comfortabel? In mijn ogen zeker niet, maar het is maar waar je voor kiest.

 

Hoe dan ook, ik vind het niet gek dat Amsterdam het aantal toeristen in de binnenstad probeert te beperken, alsmede het autoverkeer. Het moet voor de inwoners wel een beetje leefbaar blijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei moonchild:

Laat dat hele Sodom en Gamorra maar in zee van kokende lava verzinken.

Dank je wel.... Ik weet niet wat ik je heb aangedaan om deze verwensing te mogen ontvangen.... (Ja ik bezit ook in Amsterdam, naast Zuid Amerika, een appartement....)

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei moonchild:

Maar Adam is wat de Adammers ervan maken.

Dat is nu juist het probleem.... Het zijn de toeristen die het "verpesten".... Jammer genoeg zijn er nu teveel geboren Amsterdammers die niet meer in Amsterdam kunnen wonen, en dus maar vertrekken. 😞

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...