Ga naar inhoud


Telenet maakt over jaar komaf met analoge tv


Jean-Claude

Aanbevolen berichten


2 uur geleden zei Tripleboy:

Opgelet: als je kiest voor een entertainmentpakket bij TV met een kaartje, kan je…

  • geen films, series of programma's opvragen uit de TV-theek, en geen Terugkijk TV kijken.
  • de extra zenders alleen bekijken op 1 CI+ module.
  • je entertainmentpakket niet delen met andere CI+ modules of decoders.

 

Wil je je CI+ module aan iemand anders geven of verkopen? Dat kan via onze klantendienst op 015 66 66 66.

  • Bel ons eerst zelf: we deactiveren dan de CI+ module op jouw naam
  • Daarna moet de nieuwe eigenaar ons bellen: we activeren de CI+ module dan op zijn of haar naam, als tweedehands CI+ module.

Maar hoe zit dat dan in rusthuis? Zij zijn de afnemers en verdelen dan het signaal naar de kamers. Als iemand een kaart meeneemt van thuis en daar in tv steekt, hoe wordt dat dan geregeld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei astro iris:

Maar hoe zit dat dan in rusthuis? Zij zijn de afnemers en verdelen dan het signaal naar de kamers. Als iemand een kaart meeneemt van thuis en daar in tv steekt, hoe wordt dat dan geregeld?

 

Ik ga toevallig volgende week bij iemand langs in het rusthuis, dus kan het dan even voor je testen - want de opstelling is daar hetzelfde als bij uw familielid.

 

Overigens is CI+ heel makkelijk in gebruik. In tv steken en wachten tot hij connectie maakt (duurt 15 seconden of zoiets), daarna gaan de zenders gewoon open. Enkel als het een splinternieuwe kaart is, kan de activatie een half uur duren. Voor telenet maakt het overigens niet uit op wiens naam de module staat, zolang het maar een Telenet-klant is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Tripleboy:

 

Hoezo contradicties, nu je mij gelijkt heeft, dat je nogal problemen hebt om goed uit te leggen weten we al jaren.

Alleen probeert u nu je ongelijk te verdoezelen, met te herhalen wat er stond en wat ik ook vermelde.

Ik ben een van de vele sat kijkers die voor meerdere ontvangers geen extra abonnement geld betaalt, en zo zijn er hier vele, je slaat de bal dus alweer goed mis.

Ik heb geen ongelijk, dus hoef ik niets te verdoezelen.

Jij gooit gewoon alles op één hoopje.

Ik ken het systeem van 1 kaart delen met meerdere ontvangers, en ik ken ook de beperkingen ervan (SID limitatie, steeds meer kanalen die via IP verspreid worden bijv.), dus het is toch nog  iets anders dan een systeem dat door de leverancier zelf goedgekeurd wordt.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Tonskidutch:

dat was hier al gemeld...

en als je al gegevens van de website kopieert, dan zet het in "een citaat" opdat we allemaal zien dat het niet uit eigen mouw komt a.u.b.

 

Het was niet op een heldere manier gemeld.

Tripleboy citeerde userbase en schreef dan : 

 

Citaat

zonder activering zal er wellicht een melding op het scherm staan, waardoor tv-kijken onmogelijk is.

Daarmee geeft hij de indruk dat een digibox/corder die verplaatst wordt zal gedesactiveerd worden, wat dus fout is.

Dat zal alleen gebeuren als de persoon op wiens abonnement de box staat, zijn abonnement niet meer betaalt.

 

En moet je mij eens uitleggen als er "Citaat" bovenstaat, hoe ik dan de indruk zou geven dat het uit mijn mouw komt.

Als ik hier een deel van de tekst van de voorgaande wil quoten in plaats van heel het bericht, dan gebruik ik die quote tekens, maar dan komt er gewoon "Citaat" boven, en kan ik niet meer aanduiden van wie het kwam.

aangepast door zzzzzz

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Tripleboy:

En hoe deactiveren ze een module, technisch en voorwaarden, moet je dat echt aanvragen, of beter niets doen.

 

Elkë CI+ module heeft een ingebouwde smartcard. Deze kaart krijgt elke maand een puls via de tv zenders.

Er worden wat extra pulsen meegestuurd, die regelmatig voorbij komen. Als je dan elke maand een uurtje tv kijkt, krijgt de module

de puls voor de volgende maand.

 

Worden er geen pulsen gestuurd naar de module, dan stopt het kijken automatisch.

 

De + van de CI+ module, is helemaal geen zege!!!!

Via die module kunnen ze ook beperkingen opleggen.

Zoals geen reclame kunnen doorspoelen, max 1 zender opnemen....

 

Mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎13‎-‎10‎-‎2019 om 09:48 zei Tripleboy:

De zoveelste zet van TN om meer geld uit de zakken van de kijkers te kloppen, op de kabel heb je ook Orange TV in Vlaanderen, Antenne TV via de ether, Proximus & Scarlet via VDSL, TV Vlaanderen via de Schotel, en nu ook draadloos via een Internet abo.

 

Ik zit ondertussen bij Orange , enkel internet en vaste telefoon !!

Ik ben blij en te vrede met FTA DVB-S2(X) TV !!

 

Dat Telenet dezelfde analoge zenders digitaal ongecodeerd wil doorgeven is wel een pluspunt ,

maar een commerciëel bedrijf wil natuurlijk geld zien of …. teutebollen !!!!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei zzzzzz:

Ik heb geen ongelijk, dus hoef ik niets te verdoezelen.

Jij gooit gewoon alles op één hoopje.

Ik ken het systeem van 1 kaart delen met meerdere ontvangers, en ik ken ook de beperkingen ervan (SID limitatie, steeds meer kanalen die via IP verspreid worden bijv.), dus het is toch nog  iets anders dan een systeem dat door de leverancier zelf goedgekeurd wordt.

 

Je zegt eerst "A" en achteraf neem je naar goede gewoonte een bocht van 180 graden om dan met een andere verklaring te komen in een poging om je gebrekkige informatie te verdraaien.

En dan komt bericht "B", dat dan natuurlijk onderschrijft wat eerder is geplaatst door andere leden.

 

Van die goedgekeurde ontvangers had je niets vermeld, naar goede gewoonte word dat er achteraf maar bij gesleurd, de beperkingen die je noemt vrijwel geen last van hoor, en wel vele voordelen die de dichtgetimmerde bakken je ontnemen.

 

IP zenders bij TVV, meer dan 95 procent zijn via de satelliet te ontvangen op heden, valt heel goed mee, overdrijven moet je ook niet doen.

 

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei jeevanhoof:

 

Elkë CI+ module heeft een ingebouwde smartcard. Deze kaart krijgt elke maand een puls via de tv zenders.

Er worden wat extra pulsen meegestuurd, die regelmatig voorbij komen. Als je dan elke maand een uurtje tv kijkt, krijgt de module

de puls voor de volgende maand.

 

Worden er geen pulsen gestuurd naar de module, dan stopt het kijken automatisch.

 

De + van de CI+ module, is helemaal geen zege!!!!

Via die module kunnen ze ook beperkingen opleggen.

Zoals geen reclame kunnen doorspoelen, max 1 zender opnemen....

 

Mvg

 

Maar wanneer en hoe stopt (reden) het sturen van die puls.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei zzzzzz:

En moet je mij eens uitleggen als er "Citaat" bovenstaat, hoe ik dan de indruk zou geven dat het uit mijn mouw komt.

jouw woorden die in mijn bericht geciteerd stonden gebruikte ik hier jegens Tripleboy omdat zijn bewering al eerder door jou gemeld zijn, dus zijn bewering is een herhaling

zoals zoveel

omdat het een heel fier man is wil die niet inzien dat anderen al genoeg informatie bezitten en daarom gaat ie ook altijd in de aanval en gebruikt sneertjes waar die maar kan

Op 14-10-2019 om 13:08 zei Tripleboy:

Ben niet roker, geduld je komt er wel, jammer van de inhoud.

en dit herhaaldelijk alsof die het aantal berichten dat op m'n naam staat een probleem vindt

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Tonskidutch:

jouw woorden die in mijn bericht geciteerd stonden gebruikte ik hier jegens Tripleboy omdat zijn bewering al eerder door jou gemeld zijn, dus zijn bewering is een herhaling

zoals zoveel

omdat het een heel fier man is wil die niet inzien dat anderen al genoeg informatie bezitten en daarom gaat ie ook altijd in de aanval en gebruikt sneertjes waar die maar kan

en dit herhaaldelijk alsof die het aantal berichten dat op m'n naam staat een probleem vindt

 

Geeuw, dat je post om de teller te doen draaien weten we onderhand wel, dat daarbij anderen ook nog eens moeten beledigd worden weten we nu ook, en je kan echt niet in alle materie de profeet zijn.

 

 

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...