Moderator ceesv Geplaatst: 26 oktober 2019 Moderator Geplaatst: 26 oktober 2019 Nieuwe kaart is vrijgeschakeld voor de betaalde periode, en gebruiksklaar. Na die periode koop je een voucher, daar staat een nieuw vrijschakel code in. Je hoeft daarna niets aan te melden of te registreren, maar je geeft op de HD+ site je kaartnummer en de vrijschakel code in, en je kan weer kijken! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen