Gast Geplaatst: 30 oktober 2002 Geplaatst: 30 oktober 2002 wie zou mij kunnen helpen om mij draaibaar systeem opnieuw de sattalieten op de zoeken want ik ben bijna alles kwijt door de storm.. bvd
Gast Geplaatst: 31 oktober 2002 Geplaatst: 31 oktober 2002 Als je reakties wilt dan zou ik iets meer informatie geven. Waar in de buurt dat moet gebeuren. Wat voor vergoeding. Welke installatie je hebt. Steil dak, plat dak. Beugel of tegelvoet etc etc
Gast Geplaatst: 31 oktober 2002 Geplaatst: 31 oktober 2002 ik heb een draaibaar systeem tuner is een humax 5400 en 88cm shotel.. en vergoeding natuurlijk en ik woon in katwijk z/h.. staat tegen een plaat dak..
bromtol Geplaatst: 1 november 2002 Geplaatst: 1 november 2002 hoe kan ik dat wissen? mij zie je hier niet meer posten, hoewel ik me soms erg in moet houden.
Cloak Geplaatst: 2 november 2002 Geplaatst: 2 november 2002 Als er niets aan de elevatie-instelling van je motor veranderd is kan je het beste je motor exact op de nul zetten en dan je schotel uit richten op de Sirius sat 5E. (pal zuid) Zet je tv op TV1000 en draai tot je beeld hebt. Als je beeld hebt probeer je de kwaliteit en sterkte van je signaal zo goed mogelijk af te stellen. Als je dit gedaan hebt is het instellen van de overige sat's niet zo moeilijk. Ik woon in Uithoorn en mijn dish elevatie staat op 18 gr. (vlgs de boekjes moet hij op 22,5 gr. staan) grtz ****Force 1145S, Triax 88, 2e HH Stab120, can.dig. Apple os leopard****
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen