Ga naar inhoud


Osdorpplein


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Citaat

De nieuwe naam voor het Osdorpplein is ... Osdorpplein

ja je beseft het pas als het te laat is... dat citaat staat in Het Parool vandaag

 

Wat heeft dit circus ons nu allemaal gekost? Je vraagt je toch echt af waarom mensen er 'n issue van maken en er tijd en geld aan besteden. (ahum verkwisten)

Zijn dat dezelfde trollen als die over de zomertijd lullen en over de Piet en over het Songfestival en over de lippen van Meghan en over de integriteit van de raadsleden in Amsterdam West

- Illegaal is illegaal

- uitlokken is uitlokken

- bellen op de fiets is JA bellen op de fiets

- etcetera

.

Ik heb me voorgenomen off topic niet meer te lezen

Angela

Bob James

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


7 uur geleden zei Tonskidutch:

ja je beseft het pas als het te laat is... dat citaat staat in Het Parool vandaag

 

Wat heeft dit circus ons nu allemaal gekost? Je vraagt je toch echt af waarom mensen er 'n issue van maken en er tijd en geld aan besteden. (ahum verkwisten)

Zijn dat dezelfde trollen als die over de zomertijd lullen en over de Piet en over het Songfestival en over de lippen van Meghan en over de integriteit van de raadsleden in Amsterdam West

- Illegaal is illegaal

- uitlokken is uitlokken

- bellen op de fiets is JA bellen op de fiets

- etcetera

.

Ik heb me voorgenomen off topic niet meer te lezen

 

Tonskidutch, wat heb je nou weer gerookt?

Moet goed spul zijn geweest. Ik snap er de ballen niet van. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor de Drs. is het onvoorstelbaar, hij is al te lang en te ver weg uit Nederland.

 

Achtergrond informatie.

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=naam+osdorpplein

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de naam Osdorpplein wel een goede keus.

Osdorpplein was een beetje afgezaagd, vond ik, en Osdorpplein klinkt een stuk moderner, echt van deze tijd!

 

Lijkt me alleen wel lastig voor de postbode; die oude en die nieuwe naam.

Doen ze ook aan het omnummeren van de huisnummers? 1=1, 2=2, 3=3, etc?

 

Groet,

A33

:)

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...