Gast Geplaatst: 30 oktober 2002 Geplaatst: 30 oktober 2002 Beste satvrienden zit met het volgende probleem:tijdens het controleren van mails krijg ik de volgende De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. , Foutnummer: 0x800CCC0F hoe kan ik dit oplossen?? Alvast bedankt.
woogy Geplaatst: 30 oktober 2002 Geplaatst: 30 oktober 2002 ga naar outlook express extra accounts email dubbelklikken voor eigenschappen geavanceerd server timeout zet op 5 minuten als dit niet helpt probeer de mail die problemen veroorzaakt te verwijderen via webmail bv http://webmail.telenet.be je moet dan inloggen met je loginnaam en paswoord verwijder de berichten die je reeds zou ontvangen hebben eventueel ook die waar je problemen mee hebt mvg woogy
Gast Geplaatst: 31 oktober 2002 Geplaatst: 31 oktober 2002 Gurkan, Maak je gebruik van W2K pro achter een server? Flappie
Gast Geplaatst: 31 oktober 2002 Geplaatst: 31 oktober 2002 @Gurkan Is dit met @home toevallig want ik heb het ook een tijdje gehad en dan zijn ze bezig met de mailservers en moet je gewoon wat vaker proberen.. Zullen ze wel een dagje of 2 mee bezig zijn dan!! Groeten
Gast Geplaatst: 1 november 2002 Geplaatst: 1 november 2002 Ik heb ook @home en heb dit met de mailserver al zo vaak meegemaakt dat ik er nu zelfs aan gewend ben. De laatste tijd is het echter niet alleen de mailserver meer, maar zijn er ook vaker problemen met het internetten zelf. Geen verbinding of een heel trage verbinding. Dit heb ik in 2 jaar nooit gehad. Hopen dat het van tijdelijke aard is, want ik was erg tevreden over de downloadsnelheden van 350-400 KB/Sec (Dus 1 Mb in 3 seconden)
Gast Geplaatst: 1 november 2002 Geplaatst: 1 november 2002 Beste woogy sorry datik laat antwoord maar heb geprobeerd wat je schreef maar het lukt me niet. Ik heb skynet. Heb daar ook al gekeken,maar ook niks.Maar bedankt.
Gast Geplaatst: 1 november 2002 Geplaatst: 1 november 2002 Ik draai win xp pro.Begin ging alles goed.Heb de laatste 2 weken dat het probleem word aangegeven als ik outlook opstart.Mijn internetverbinding is ok.Nog nooit problemen mee gehad. Ga maar wat verder zoeken en als ik iets vind zal ik dat zeker melden.
Gast Geplaatst: 1 november 2002 Geplaatst: 1 november 2002 Hallo Gurkan, Kan het zijn dat je een firewall aan hebt staan, die outlook express tegen houdt ? groet Croc
Gast Geplaatst: 1 november 2002 Geplaatst: 1 november 2002 Nee hoor dat is ook niet het probleem. Heb het net afgezet maar geef dezelfde fout aan. Zal maar verder gaan zoeken,maar toch bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen