Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste satvrienden zit met het volgende probleem:tijdens het controleren van mails krijg ik de volgende

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. , Foutnummer: 0x800CCC0F

hoe kan ik dit oplossen??

Alvast bedankt.

Geplaatst:

ga naar outlook express

extra

accounts

email

dubbelklikken voor eigenschappen

geavanceerd

server timeout

zet op 5 minuten

als dit niet helpt probeer de mail die problemen veroorzaakt te verwijderen via webmail

bv http://webmail.telenet.be

je moet dan inloggen met je loginnaam en paswoord

verwijder de berichten die je reeds zou ontvangen hebben

eventueel ook die waar je problemen mee hebt

mvg

woogy

Geplaatst:

Gurkan,

Maak je gebruik van W2K pro achter een server?

Flappie

Geplaatst:

@Gurkan

Is dit met @home toevallig want ik heb het ook een tijdje gehad en dan zijn ze bezig met de mailservers en moet je gewoon wat vaker proberen..

Zullen ze wel een dagje of 2 mee bezig zijn dan!!

Groeten

Geplaatst:

Ik heb ook @home en heb dit met de mailserver al zo vaak meegemaakt dat ik er nu zelfs aan gewend ben. De laatste tijd is het echter niet alleen de mailserver meer, maar zijn er ook vaker problemen met het internetten zelf. Geen verbinding of een heel trage verbinding. Dit heb ik in 2 jaar nooit gehad. Hopen dat het van tijdelijke aard is, want ik was erg tevreden over de downloadsnelheden van 350-400 KB/Sec (Dus 1 Mb in 3 seconden)

Geplaatst:

Beste woogy sorry datik laat antwoord maar heb geprobeerd wat je schreef maar het lukt me niet. Ik heb skynet. Heb daar ook al gekeken,maar ook niks.Maar bedankt.

Geplaatst:

Ik draai win xp pro.Begin ging alles goed.Heb de laatste 2 weken dat het probleem word aangegeven als ik outlook opstart.Mijn internetverbinding is ok.Nog nooit problemen mee gehad.

Ga maar wat verder zoeken en als ik iets vind zal ik dat zeker melden.

Geplaatst:

Hallo Gurkan,

Kan het zijn dat je een firewall aan hebt staan, die outlook express tegen houdt ?

groet Croc

Geplaatst:

Nee hoor dat is ook niet het probleem. Heb het net afgezet maar geef dezelfde fout aan. Zal maar verder gaan zoeken,maar toch bedankt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen