Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

TV beeld is soms een tijdje goed maar dan komen er weer verticale strepen/balken. Ook zijn er soms dubbele beelden te zien met flets beeld. Beeld bevriest dan en het volgende beeld is met beweging er over heen. Iemand enig idee?

1.jpg

2.jpg

Geplaatst: (aangepast)

maak de flatcables van het t-con bordje eens schoon.

evt nog wat contactspray in de connectoren, voordat je de flatcables terug zet.

graag nog even volledige type gegevens, zie sticker achterop TV

aangepast door iemand

gr. Erik

Geplaatst:

Bel Samsung en bespreek het. Zelfs als je TV wat ouder is zullen ze toch hun best doen. Ik heb een TV die buiten de garantie toch een nieuw scherm kreeg. Omdat het probleem bleef kreeg ik een nieuwe computer. Great Service.

VU+ Solo2 - 1TB ssd - VTi 13

Geplaatst:

Het eerste uur na aanzetten is het beeld OK. Daarna komen er verticale strepen en flets beeld. Helemaal onderin een horizontale streep. Ook dubbele beelden.

20191113_164831.jpg

20191113_165220.jpg

20191113_222059.jpg

• 2 jaren later...
Geplaatst:

Deze TV heeft na de genoemde problemen dus jaren opgeslagen op zolder gestaan. 3 weken geleden wilde ik de TV demonteren maar toch nog even proberen en bleef het beeld goed. Ik zet nu de TV regelmatig voor een halve dag aan en tot op heden blijft het beeld goed. Hoe is dit nu weer mogelijk?

• Moderator
Geplaatst:

Zoals al eerder aangegeven, vermoedelijk verbindingen of connectors die slecht contact hebben gemaakt,

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...