sattv4iedereen Geplaatst: 15 november 2019 Geplaatst: 15 november 2019 De vraag is in feite verkeerd. Wat is de straf om cccam te testen? 1. Als ik de verouderde cccam gebruik met eigen kaart(en)= nihil. 2. Oogluikend is toegestaan om die binnen U eigen netwerk te verdelen over ontvanger(s). Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Tonskidutch Geplaatst: 15 november 2019 Geplaatst: 15 november 2019 de vraagsteller beoogd serverlijntjes naar wan daarom is het oud en lauw waswater, beste sattv4iedereen en waarom vraagt hij dat soort zaken, omdat het baron Von Münchhausen internet syndroom de reden zou kunnen zijn of omdat hij het tolletje pur sang wil uithangen Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
minplus Geplaatst: 15 november 2019 Geplaatst: 15 november 2019 Hij is lekker aan het trollen en lacht zich dood om alle mensen die het serieus nemen en reageren. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Drs. IJzerbout Geplaatst: 15 november 2019 Geplaatst: 15 november 2019 De poster Jack5622 stelt wel meer van die onzinnige nutteloze vragen zoals: "boete voor net te grote schotel" Dat er reacties op komen is op zich al lachwekkend. Ik vraag me echt af of onze vriend Jack ze nog wel allemaal op een rijtje heeft. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
luisteraar Geplaatst: 15 november 2019 Geplaatst: 15 november 2019 (aangepast) 5 minuten geleden zei Drs. IJzerbout: Ik vraag me echt af of onze vriend Jack ze nog wel allemaal op een rijtje heeft. Normaal zeg je zal wel goede stuff geweest zijn die je gebruikt 15 november 2019 aangepast door luisteraar
sattv4iedereen Geplaatst: 15 november 2019 Geplaatst: 15 november 2019 Ik heb voor aanschaf hd+ deze via dergekijke lijn getest. Maar zeer blij, dat ik mijn eigen kaart heb. Waarom risico lopen voor half beeld. Niets gaat boven eigen kaart(en). In mijn geval met kabel erbij 5 exemplaren. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Drs. IJzerbout Geplaatst: 16 november 2019 Geplaatst: 16 november 2019 8 uur geleden zei luisteraar: Normaal zeg je zal wel goede stuff geweest zijn die je gebruikt Ja, inderdaad...maar ik wil niet altijd in herhalingen vallen. 😂 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten