Ga naar inhoud

Kleur satellietontvangstsignaal klopt niet

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In de nieuwste FW klopt volgens mij de kleurindeling niet. Ik heb een signaalsterkte van 4 wat normaal goed is, maar hij laat een rode kleur zien, wat volgens de legenda een zwak signaal is.

Overigens vind ik de opzet van de kleuren wel goed, net als de gehele nieuwe FW. Lijkt me toch iets meer dan alleen een beetje vertalen.

Toch weer dank aan spacerunner en M_Z, ook al zijn beiden het niet zo met elkaar eens, ik heb voor beiden toch veel respect en bewondering.

Geplaatst:

De werkbalk gaat over de signaalsterkte. Daar tegenover staat dat de kleuren (groen oranje rood) de signaalkwaliteit doorgeven. Je kan dus een sterke ontvangst hebben met een slechte kwaliteit. Groeten

Geplaatst:

Sorry, het verhaal klopt helemaal, maar geldt alleen voor v1.21 (door mij aangepaste versie met KLEINE balk in beeld en geen GRATIS meldingen).

Het is een intern GRAPJE, de kleuren van onze Belgische vlag. Alleen moet ie eigenlijk in verticale strepen (hihihi).

Maar het aanpassen van de kleuren van de signaal balk is me dus helaas nog niet gelukt. Dat kan Spacerunner alleen, en is heel moeilijk!

M_Z

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen