Loek3000 Geplaatst: 19 november 2019 Delen Geplaatst: 19 november 2019 Ik vraag me af of het via software te veranderen valt. Met OpenPLi zie je als je de tuner afzet netjes de datum en tijd in het lcd'tje, met o.a. OpenATV zie je dit niet. Nu vraag ik mij af of je dit dus kunt editen. Ik zou bv ook wanneer ik iets afspeel wat ik heb opgenomen daarvan de uren maar ook de minuten en seconden willen zien op de display. Ik denk niet dat het thema afhankelijk is, want alle thema's die ik heb geprobeerd geven hetzelfde effect op de display T90, Mutant HD 51 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luisteraar Geplaatst: 19 november 2019 Delen Geplaatst: 19 november 2019 (aangepast) Hangt af welke firmware je gebruikt bij openvix en openatv heb ik aanpassingen aan de lcdskin gemaakt de skin staat in /usr/share/enigma2/display/EIGENSKINNAAM/ als jou lcd resolutie 800x480 is kunnen we skins uitwisselen 19 november 2019 aangepast door luisteraar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loek3000 Geplaatst: 19 november 2019 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2019 Ik gebruik OpenPLi daar staat geen mapje 'display' in ... Ik weet ook niet of de lcd die hier in zit een resolutie 800x480 ondersteund...... Ik heb een Mutant HD51 T90, Mutant HD 51 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luisteraar Geplaatst: 20 november 2019 Delen Geplaatst: 20 november 2019 Zo te zien is de lcd skin file voor openpli /usr/share/enigma2/skin_display.xml Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loek3000 Geplaatst: 20 november 2019 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2019 nou ik zie die er ook niet tussen: wel skin_default.xml die zit ik nu uit te pluizen...... ik geloof echter dat ik niet echt iets kan veranderen... T90, Mutant HD 51 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luisteraar Geplaatst: 20 november 2019 Delen Geplaatst: 20 november 2019 Jammer dat ik je niet verder kan helpen je zou verwachten dat openpli voor iedere box het zelfde ingedeeld is zoek een xml waar in staat <screen name="InfoBarSummary" position="fill"> Dit is het standaard lcd scherm als je tv kijkt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luisteraar Geplaatst: 20 november 2019 Delen Geplaatst: 20 november 2019 (aangepast) Ohh ik zie het jou mutant heeft helemaal geen lcd grafisch scherm maar een text scherm ,logisch dat die lcd config file er niet in zit. de Topic was een beetje misleidend LCD layout aanpassen 20 november 2019 aangepast door luisteraar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loek6000 Geplaatst: 20 november 2019 Delen Geplaatst: 20 november 2019 (aangepast) Dank je wel hoor.... ik schreef wel later dat ik een hd51 had.. volgens mij heeft geen enkele mutant een grafisch scherm 3 uur geleden zei luisteraar: zoek een xml waar in staat <screen name="InfoBarSummary" position="fill"> is dat nog steeds zinvol om te doen? added: heb inmiddels een andere nickname, ander getalletje 20 november 2019 aangepast door Loek6000 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luisteraar Geplaatst: 20 november 2019 Delen Geplaatst: 20 november 2019 5 minuten geleden zei Loek6000: s dat nog steeds zinvol om te doen? nee jammer genoeg niet. je kan wel bij de enigma en skin instellingen kijken of de text in het scherm aanpasbaar is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loek6000 Geplaatst: 24 november 2019 Delen Geplaatst: 24 november 2019 Ja klopt, moet ik nog voor kijken, maar denk niet dat het gaat lukken..... ergens zit dat verstopt via een xml bestandje, maar waar...... evengoed bedankt voor het meedenken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen