Ga naar inhoud


CD is weer mooi bezig, weer een prijs verhoging


henkie73

Aanbevolen berichten

In wel degelijk interactief opnemen (cloudPVR). Jij bepaalt net als je nu een harde schijf gebruikt wat je wilt opnemen. Bij interactief opnemen kan je ook gewoon pauzeren of voor- en achteruit spoelen zoals je nu met harde schijf doet. Het is dus geen uitgebreidere variant van TV Gemist. 

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 uur geleden zei satlutser:

Altijd hetzelfde liedje met Canal  Digitaal. Meestal eens per jaar zo'n soort brief of mail met zogenaamd goed nieuws, en dan ergens onderaan in het schrijven wordt nog even vermeld dat het maandbedrag omhoog gaat. Ik ben ooit eens begonnen met een abo van 7,95 en nu wordt het alweer 19,95.

 

Voor mij is het nu genoeg, ik ga opzeggen, en kijk dan alleen nog maar FTA zenders van Astra1, Astra2 en DVB-t.

 

Die keuze heb ik een jaar geleden ook gemaakt. Bevalt prima. Wel nog uitgebreid met internet-streams. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand of het HD pakket a 5 euro p/mnd nog bestaat?  Want ik zag bij iemand dat ze daar nog steeds voor betaalde naast een ander pakket.

 

En dat cloud opnemen heeft totaal geen zin als je een eigen ontvanger gebruikt, en die app werkt alleen op bepaalde apparaten.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Noordzee:

Ik ben benieuwd wat er gebeurd met de klanten die vroeger 10 euro betaalden en op dit moment 13 euro.

 

Volgens de brief die ik gisteren van CD heb gekregen verandert de naam van mijn " Start HD" vanaf 1 januari inderdaad in het Riant-pakket.

Ik betaal nu nog € 13,- , vanaf 1 januari wordt dat € 16,- .

 

 

2019-11-20 20_58_48-Window.jpg

Triax 88cm Schotel, 2 Inverto Black Premium Quattro LNB's , Polytron Multiswitch 8 in / 8 out , 2 stuks VU+Duo2 - DM8000 - DM500 HD - Samsung UE48HU7500, Yamaha RX-V673, Logitech Harmony Smart control
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij dat ik geen abonnee meer ben. Ik weet nog goed dat we zwart op wit hadden ontvangen dat de abonnementsprijs van 10 euro per maand een vaste prijs was. 

 

Weer je nog @Satwatcher dat je na de vorige verhoging van 10 naar 13 euro (op het voormalige andere forum) schreef dat die verhoging niet meer gevolgd zou worden door nieuwe prijsverhogingen? Het gebeurt dus toch. Ze maken het prijsverschil gewoon steeds iets kleiner, net zolang tot iedereen de volledige prijs (van nu Riant) betaalt..... 

 

@henkie73  Degenen die nu 16 euro gaan betalen zijn de oude klanten van het Settopboxpakket, HD-actiepakket en het HD-Light -pakket. Deze groep klanten was een paar jaar geleden een vaste prijs beloofd van 10 euro per maand. 

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is eigenlijk niet te geloven dat dit zo'n allemaal maar kan doen.

over de ruggen van hun klanten, die mens zijn echt niet goed bezig.

 

en dan maar klagen over Card sharing.

dat werk je zo weer aardig in de hand...

 

ik ga ze morgen maar eens bellen.

even kijken hoe vast die prijzen echt zijn😉

 

gr.

henk

 

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zoveel over Canal Digitaal geschreven, dus dit waarschijnlijk ook. Maar het is natuurlijk niet de schuld van Canal Digitaal alleen dat prijzen hoger worden. Bepaalde voor aanbieders must-have zenders vragen op dit moment gewoon veel meer geld voor doorgifte. Denk bijvoorbeeld alleen aan de. €2,55 per maand per abonnee van IEDER abonnement van een aanbieder voor FOX Sports en de flinke verhoging van zenders Discovery/Eurosport. En natuurlijk onze eigen publieke NPO niet te vergeten. Vergelijken met prijzen uit het verleden is hierdoor bij iedere distributeur onrealistisch .

 

Maar daarom hadden ze bij de vaste prijs en de garantie aan jou en anderen toen enkele uitzonderingen moeten verbinden.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
8 minuten geleden zei Satwatcher:

Denk bijvoorbeeld alleen aan de. €2,55 per maand per abonnee van IEDER abonnement van een aanbieder voor FOX Sport

Ik vind dit nog steeds een grof schandaal.

Wat mij betreft mogen ze die zenders schrappen.

  • Like 3

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei henkie73:

wat bedoel je met die haken en ogen?

 

Om op te kunnen nemen in the cloud, heb je voor internet televisie de Canal Digitaal Smart TV App nodig. De Smart TV App is beschikbaar voor diverse modellen televisies van de fabrikanten LG, Samsung, Vestel en Panasonic, zie hier: https://www.canaldigitaal.nl/televisie/smart-tv-app/#faqs-inner

Ik heb een UHD-tv van Samsung maar van productiejaar 2015 en die is dus niet geschikt voor de app. Leuk hè dat je vanaf 3 december interactief kunt opnemen, dan moet je ook weer een nieuwe tv kopen en hij is pas nieuw.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Penthe Dat heeft natuurlijk ook met zwaardere eisen aan beveiliging van online content via de apps op de hedendaagse televisies te maken. Alles moet beter dichtgetimmerd worden om ervoor te zorgen dat content niet of in ieder geval zo moeilijk mogelijk geript kan worden. Om daarna via andere wegen illegaal te verspreiden. Dat is de hardware van televisies al snel niet meer geschikt en is ondersteuning van bepaalde apps niet meer mogelijk. Al denk ik ook wel dat bepaalde fabrikanten dit argument gebruiken om de omlooptijd van de televisie te verkorten.

 

Wat betreft een app voor Shield TV en Mi Box (Android TV) ligt het, net als bij Apple TV, toch allemaal wat moeilijker. Google en Apple hebben andere belangen en verdienmodellen dan fabrikanten van televisies. Daarom zie je dat apps voor tv-diensten van distributeurs wat langer op zich laten wachten of zelfs helemaal niet komen. Dit heeft meestal een financiële reden.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...