sander1977 Geplaatst: 30 oktober 2002 Geplaatst: 30 oktober 2002 hallo Nu wel goed Ik heb een vraag Is het nodig om je ontvanger (HSS830 CI)te patchen voor een cam en een funkaart Of kan je hem zonder te patchen ook gewoon een funkaart er in doen en dat alles gewoon werkt en wat is het grote voordeel dan van patchen gr sander
dalton Geplaatst: 30 oktober 2002 Geplaatst: 30 oktober 2002 naar mijn idee heb jij daar door meer kanalen ik heb er 2000 humax roept daar voor 45000 humaxen terug ivb het patchen je ontvangt zonder te betalen ik ben zelfs een beginnenling maar ik wil graag leren groetjes dalton Groetjes Jan
Gast Geplaatst: 30 oktober 2002 Geplaatst: 30 oktober 2002 Hi, Wanneer je je receiver niet patched en je gebruikt ook geen speciale CAM zoals de MM zal het zenderaanbod beperkt zijn en heb je aan een goldcard voldoende. Maar wanneer je je receiver gepatched hebt kun je meerdere cryptosystemen (seca, irdeto, betacrypt, viaacces) aan en zal het zender aanbod ook flink toenemen. Hierbij gebruik je dan een funcard omdat deze vanwege zijn grotere geheugen meer informatie kan bevatten. Patchen is in het kader van meer kijk en hobbyplezier dus wel aan te bevelen succes met je hobby, Bob
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen