edbe Geplaatst: 23 november 2019 Geplaatst: 23 november 2019 ik wil mijn Stab100 gaan voorzien van evt een nieuwe schotel, ik heb 2 schotels op het oog. 1 - Triax 88cm 2 - Sab 100cm wil graag meningen van jullie horen wat de voor of nadelen zijn. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Big fellow Geplaatst: 23 november 2019 Geplaatst: 23 november 2019 Draaibare grotere schotel zal meer kanalen tevoorschijn toveren. Grotere schotel = meer (wind) last, dus misschien dat je rotor er eerder de geest geeft. Afhankelijk van de plaatsing kan de wind ook meer geluid produceren als de schotel groter is.... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Sprietje Geplaatst: 23 november 2019 Geplaatst: 23 november 2019 (aangepast) De tweede foto die je laat zie is geen SAB S97, dat is deze, zie bijlage. T.o.v. de nieuwe Triax TD100 zit er weinig verschil in, wel t.o.v. de Triax 88. Bij een Triax TD100 kun je ook een aluminium lnb-houder nemen. 23 november 2019 aangepast door Sprietje
edbe Geplaatst: 24 november 2019 Auteur Geplaatst: 24 november 2019 dank je Sprietje, ik ga dan denk ik voor de SAB97.... 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen