Sat_marc Geplaatst: 27 november 2019 Geplaatst: 27 november 2019 Bestaat er een plugin die kan bijhouden naar welke zenders er gedurende een bepaalde periode het meest wordt gekeken? Die zenders wil ik dan in een top-20 favorietenlijstje zetten. Ik gebruik OpenAtv 6.3. Mutant HD51 - Stab100 - Triax78
Tonskidutch Geplaatst: 28 november 2019 Geplaatst: 28 november 2019 in enigma2 kun je de zap history bekijken en er zijn ook plugins die je kunt inladen uit de feed of dat op de oudere OpenATV 6.3 ook kan weet ik niet Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Sverige Geplaatst: 28 november 2019 Geplaatst: 28 november 2019 Maar dat is altijd slechts een beperkt aantal zenders zie ik... en wordt iedere keer geleegd als je de receiver uitschakelt. Dat is vermoed ik niet helemaal wat de topicstarter bedoelt... - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Sat_marc Geplaatst: 28 november 2019 Auteur Geplaatst: 28 november 2019 Zaphistory is een aardige suggestie van Tonskidutch. Ik zou het over een wat langere periode willen meten, bijvoorbeeld een maand. Om er vervolgens een favorietenlijstje van te maken. Mutant HD51 - Stab100 - Triax78
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen