Tonskidutch Geplaatst: 29 februari 2020 Geplaatst: 29 februari 2020 Quote Ook is de interactieve multimedia Set-Top Box heel geschikt voor IPTV en OTT services en het gemakkelijk uit te breiden met apps en een externe hard disk (PVR). OpenATV en OpenPLI wordt officieel ondersteund. bron de eerste de beste satellietwinkel Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
carlo666 Geplaatst: 29 februari 2020 Geplaatst: 29 februari 2020 3 uren geleden, Alverman zei: Weet er soms iemand of je met H9.2S. kunt opnemen met een uitwendige harde schijf via de USB op de achterkant. Dan met PLI als image. Zo te zien kun je geen harde schijf inbouwen, en op zo een kaartje kan niet zoveel. dank Geen enkel probleem. Hier op een Zgemma H9.2H (daar is alleen een tuner anders van) met externe SSD schijf .
Alverman Geplaatst: 29 februari 2020 Geplaatst: 29 februari 2020 (aangepast) Dank je wel, @ Carlo666. Ben je tevreden met je Zgemma ontvanger ? Draait PLI 7 daar goed op ? Ik zou hem kopen voor een familielid die enkel geïnteresseerd is in de Britse zenders. Heeft een schotel met enkel 1 LNB: astra2. Neemt heel veel op. Denkt ook aan de bbc iplayer op z’n Zgemma, maar dat zal niet lukken denk ik met de landen afscherming. 29 februari 2020 aangepast door Alverman
Sverige Geplaatst: 1 maart 2020 Geplaatst: 1 maart 2020 (aangepast) Als dat familielid helemaal niet "kundig" is, zou je voor hun ook gewoon de Freesat ontvanger kunnen aanschaffen. Ik heb dat gedaan voor iemand, en eerlijk gezegd is het resultaat geweldig. Je hoeft niets te "kunnen"... alles is voorgeprogrammeerd en wordt ge update als dat nodig is. Opnemen kan op een externe disk als je kiest voor het diskloze model, en op de interne disk als je daarvoor kiest... (ik kocht de eerste, omdat opnemen voor hun geen prioriteit heft... je hebt dan ook slechts 1 tuner). De EPG wordt netjes bijgehouden... opnames geen prima, heb zelfs serie opnames geprobeerd (wat ik blijkbaar met mijn VU+ niet kan, of niet weet hoe)... Kortom, is de kijker iemand die wil dat het gewoon werkt, en er niets voor wil doen, is de freesat ontvanger eigenlijk een uitkomst.... en hoef jij zelf geen helpdesk te zijn. icm een "goede" vpn werkt de bbc iPlayer prima... ook deze van ITV, c4 zelfs die van horrorchannel.... Alles is allemaal geintegreerd. 1 maart 2020 aangepast door Sverige - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Tonskidutch Geplaatst: 1 maart 2020 Geplaatst: 1 maart 2020 (aangepast) 3 uren geleden, Sverige zei: heb zelfs serie opnames geprobeerd (wat ik blijkbaar met mijn VU+ niet kan, of niet weet hoe)... dat is met EPG import en SeriesPlugin mogelijk voor je VU+ link naar github van pluginmaker toegevoegd 1 maart 2020 aangepast door Tonskidutch Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Mimisiku Geplaatst: 1 maart 2020 Geplaatst: 1 maart 2020 SeriesPlugin werkt momenteel NIET voor de NL zenders en momenteel héél veel bugs in de Beta... Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Sverige Geplaatst: 1 maart 2020 Geplaatst: 1 maart 2020 Dank je Tonski. Dat ga ik eens heel goed lezen... want dit is erg interessant als het kan, en bovendien betrouwbaar werkt. NL zenders heb ik niet... dat maakt me dus niet uit... het zou moeten werken voor Duitse, Oostenrijkse en Zweedse zenders. Maar "heel veel bugs".... ik ga eens kijken of er wat in het duitse vuplus forum staat... Ik weet niet of dat bij de Erweiterungen in VTI ook staat? of anders moet ik de serietimer manueel installeren... - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Mimisiku Geplaatst: 1 maart 2020 Geplaatst: 1 maart 2020 Voor zover ik het begrepen heb werkt SeriePlugin met een Duitse database en werkt (more or less) alleen op Duitse zenders. Oostenrijkse en Zweedse waarschijnlijk helemaal niet.. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Tonskidutch Geplaatst: 1 maart 2020 Geplaatst: 1 maart 2020 naast die SeriesPlugin is er ook nog autotimer en autorecorder Plugin het bestaat als plugin en je moet altijd even kijken of het voor jou een betrouwbare zinvolle oplossing is niet meer en niet minder Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
carlo666 Geplaatst: 2 maart 2020 Geplaatst: 2 maart 2020 Op 29-2-2020 om 16:00, Alverman zei: Dank je wel, @ Carlo666. Ben je tevreden met je Zgemma ontvanger ? Draait PLI 7 daar goed op ? Ik zou hem kopen voor een familielid die enkel geïnteresseerd is in de Britse zenders. Heeft een schotel met enkel 1 LNB: astra2. Neemt heel veel op. Denkt ook aan de bbc iplayer op z’n Zgemma, maar dat zal niet lukken denk ik met de landen afscherming. Ben er heel tevreden over. Werkt zeer goed en snel met OpenPLi (en andere images).
Sverige Geplaatst: 2 maart 2020 Geplaatst: 2 maart 2020 Ik zie dat Serienrecorder werkt met de site wunschliste.de Daar staat wel vrijwel alles in wat in het Duitse taalgebied uitgezonden wordt... geen Zweedse programma's. Maar wellicht voor de Duitse uitzendingen geschikt... al lees ik ook dat het blijkbaar niet altijd goed werkt... Misschien is het niet goed om er blind op te vertrouwen. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen