Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Chantal J lijkt mij een super keuze voor deze klus. De combinatie met Katja S zou helemaal top zijn geweest als visitekaartje van NL. Maar er zou sprake zijn van een seksverslaving van Katja.

chantal janzen.jpg

Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

• Moderator
Geplaatst:

ECS?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Kan ze dan ook al zingen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Als ze maar kan fluiten......😎

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Geplaatst:

Maar kan ze ook koken?

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Vind het wel vreemd dat DE WASVROUW zo,n programma mede presenteerd maar ja beter dan katja maar dat is persoonlijk

Tevens voor iedereen prettige feestdagen en gewoon door blijven ademen

Geplaatst:

Zijn haar borsten echt?

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Geplaatst:
1 uur terug, drz zei:

Zijn haar borsten echt?

Op de meeste foto's lijkt haar rechter borst groter. Na een vergroting is er normaal geen verschil tussen l/r.

Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Geplaatst:
Op 4-12-2019 om 20:50, moonchild zei:

Chantal J lijkt mij een super keuze voor deze klus. De combinatie met Katja S zou helemaal top zijn geweest als visitekaartje van NL. Maar er zou sprake zijn van een seksverslaving van Katja.

chantal janzen.jpg

Gelukkig staan haar benen niet op deze foto ;)

Geplaatst:
23 uren geleden, moonchild zei:

Op de meeste foto's lijkt haar rechter borst groter. Na een vergroting is er normaal geen verschil tussen l/r.

Misschien is de arts uitgeschoten met de kitspuit?

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...